הדרך המהירה לבצע בדיקת צ'קים

בעידן המודרני ורווי הטכנולוגיה בו אנו חיים, ניתן לבצע בדיקת צ'קים בקלות ובמהירות רבה. יש מגוון רחב של דרכים לבדוק צ'ק לפני שמקבלים אותו ולכן אין לוותר על הבדיקה הזו, אשר יכולה למנוע מצבים לא נעימים מאוחר יותר, חובות אבודים ובעיות גביית כספים שעלולות לפגוע בסופו של דבר בבית העסק.

אז איך מבצעים בדיקה של צ'קים בצורה מהירה וטובה? הנה כמה דרכים.

בדיקה בעזרת קורא צ'קים

כיום כל בעל עסק יכול להזמין מכשיר אשר קולט את פרטי הצ'ק ומבצע בדיקת צ'קים מהירה מתוך מאגר מעודכן של בנק ישראל. הבדיקה של קורא הצ'קים הינה אמינה מאוד, וכיום ניתן למצוא חברות המשווקות מכשירים שכאלו ומעניקים אחריות על הבדיקה, משמע – במידה והמכשיר אישר את הצ'ק ומאוחר יותר לא יהיה לו כיסוי, החברה תישא בהוצאות הנדרשות ותעניק לבעל העסק את התשלום שאושר על גבי הצ'ק. בדיקה באמצעי זה יעילה במיוחד לבעלי עסקים אשר מקבלים צ'קים רבים ורוצים לבטח את עצמם מפני צ'קים ללא כיסוי בצורה הטובה ביותר.

בדיקה בעזרת האינטרנט

במידה ומדובר בצ'ק חד פעמי, ניתן לבצע בדיקת צ'קים בעזרת האינטרנט. כיום ישנו מגוון רחב של אתרי אינטרנט אשר מאפשרים לבצע את הבדיקה הזו, כאשר כולם מסתמכים על המאגר המעודכן של בנק ישראל ומעניקים מידע בזמן אמת על חשבונות מוגבלים ובעיתיים. כל מה שיש לבצע הוא להקליד את פרטי הצ'ק ומערכת החיפוש באתר כבר תעדכן האם מדובר בצ'ק בעייתי או בצ'ק אותו ניתן לקבל בביטחון.

בדיקה בעזרת אפליקציה

אפשרות נוספת לבדיקה מהירה של צ'קים, אשר היתרון שלה הוא שניתן לבצע אותה מכל מקום אפשרי, היא בדיקה בעזרת אפליקציה. גם אפליקציות לבדיקות צ'קים מסתמכות על מידע בזמן אמת המתקבל מהאתר של בנק ישראל ולכן אפשר לסמוך על הנתונים שמציגות האפליקציות הללו ללא כל בעיה וללא חשש.

לסיכום, לא חסרות דרכים לבצע בדיקה של צ'קים ולכן, לטובתכם, אל תוותרו על הבדיקה הזו שיכולה להציל אתכם מבעיות כספיות מאוחר יותר, כשיגיע מועד הפירעון של אותם צ'קים.

הוסף תגובה