כמה טיפים לבחירת כספות

כספת היא אחד הכלים החשובים ביותר עבור מי שפרטיות ותחושת ביטחון עבורו הם צורך מהותי

בעולם מושלם, לא היה כלל וכלל צורך בכספות. בעולם שבו אין גניבה, אין מעילה ואין פריצות, היינו יכולים פשוט להשאיר את חפצי הערך שלנו או את המסמכים היקרים ביותר והתכשיטים היקרים לנו ביותר מונחים על שולחן הסלון בבית, ולא היינו צריכים לחשוש מעולם שאלה יישדדו או ייגנבו מהבית שלנו. עם זאת ולמרבה הצער, אנחנו לא חיים בעולם מושלם. עבור רבים מאתנו, כספת איכותית היא תנאי בסיסי שבלעדיו אי אפשר לישון בלילה. בכספת, בין אם היא ניצבת בבית שלנו ובין אם היא כספת שמיועדת למשרד שלנו, אנחנו מאחסנים כמה מהחפצים היקרים לנו ביותר, מסמכים רגישים שצריכים להיות גלויים לעיניים ספורות בלבד, חפצי מורשת משפחתית יקרי ערך, תכשיטים יקרי ערך ולמעשה כל מה שברצוננו לאחסן ויש לו ערך מבחינתנו, מספיק כדי שנרצה לשמור עליו מכל משמר בכספת שרק לנו היכולת לפתוח אותה. עם זאת, ברור שמי שלא מגיע מתחום זה יכול להיות קצת מבולבל באשר לסוג הכספת שאותה כדאי לו לרכוש עבור הבית שלו או המשרד שלו, ואנחנו כאן כדי לעזור.

כמה טיפים לבחירה מוצלחת של כספות ביתיות או משרדיות, בהתאם לצרכים העולים באופן קבוע

  • ההתלבטות הראשונה שניצבת בפני כל מי שמעוניין לרכוש כספת היא הבחירה במנגנון הפתיחה של הכספת. כספות יכולות להגיע במגוון רחב למדי של מנגנוני פתיחה, וחלקם למען האמת כבר מיושנים למדי היום. כיום, אנחנו לא רואים סיבה שלא לבחור בכספת אלקטרונית, שתגן על החפצים שלנו בצורה איכותית ושיהיה לנו קל מאוד לפתוח מחד, ומאידך לאדם שלא מכיר את הסיסמה יהיה בלתי אפשר לחלוטין לפרוץ. בהחלט ניתן לבחור בכספת איכותית, אפילו בהתאמה אישית, שמשלבת בין מנגנון אלקטרוני איכותי לבין מנגנון גיבוי לשעות חירום – אך קודם כל אין ספק שהמנגנון האלקטרוני הוא זה המוביל כיום.
  • עוד טיפ משמעותי מאוד באשר לבחירה נכונה של כספת הוא כל מה שנוגע להגנה על החפצים הנמצאים בתוכה. זכרו – הכספת צריכה להגן על החפצים והמסמכים הללו לא רק מפני פורצים וגנבים, אלא גם (ואולי בעיקר) מפני פגעי מזג האוויר ונזקים סביבתיים אחרים. לכן כדאי כבר להשקיע בקנייה של כספת חסינת אש ואטומה בפני מים ונזקים סביבתיים מכל סוג. כך נוכל להיות בטוחים שאנחנו יכולים לישון בראש שקט ושליקר לנו לא יאונה כל רע.

לבחור כספת בהצלחה, ולישון בכל לילה בראש שקט ובידיעה שהחפצים היקרים לנו בטוחים

בחירת כספות היא לא מלאכה פשוטה, וודאי שלא מדובר במלאכה שכל אחד מאתנו בקיא בה בלי שתהיה לנו עזרה מקצועית. ובכל זאת, אם תלכו אחרי הקווים המנחים שלנו תמצאו כספת שמתאימה לכם באופן מושלם, באחריות.

הוסף תגובה