בניית אתרים כאמצעי למיתוג

בניית אתרים היא מקצוע. היא מיומנות. היא מחייבת היכרות מעמיקה את האופן שבו מקדם גוגל אתרים, את התדירות שבה הוא משנה את האלגוריתמים שלו, את האופן שבו משפיע העיצוב על האפקטיביות של האתר בכלל ועל הפיכתו למנוע ולמנוף שיווקי עצמתי בפרט. על מנת להפיק ולמצות את המרב ואת המיטב מהאתר, המהווה כרטיס ביקור של עסקים, חברות ואנשים פרטיים, חלון הראווה ותעודת הזהות שלהם יש חשיבות רבה, מכרעת, עתים קריטית, לבנייה מקצועית של האתר.

הנוכחות ברשת האינטרנט הופכת להכרח קיומי. אי אפשר להפריז בחשיבות הקביעה הגורסת כי אם אתם לא שם אתם לא קיימים. אלא שלא די בעצם הנוכחות. חשוב המיקום. דחיקת אתרים לעמודים משניים של גוגול גוזרת עליהם היעלמות כמעט ודאית. לכן המאבק הניטש על מיקום בעמוד הראשון של מנוע החיפוש הגדול והעצמתי ביותר, גוגל, היא כה חריפה.

בניית אתרים כאמצעי למיתוג

אתר אינטרנט הוא אחת הפלטפורמות השיווקיות החשובות ביותר לבידול עסק ולמיתוגו. חשוב שהתוכן של האתר יהיה מעניין, יוסיף ידע וערך ללקוח, יניע אותו לבצע המרה ובכך להפוך אותו מגולש ומלקוח פוטנציאלי ללקוח בפועל. האתר צריך לגרות ולהניע לרכישת מוצר או שירות אבל הוא אינו רק פרסומת. חשוב שעיצובו לא יאפיל על תכניו; שהוא יהיה מוכוון מכירה אבל לא יפריז באמצעי שכנוע ובביטוי חזותי שלהם. על האתר להיות ידידותי לגולש ועם זאת – לגרום לו לבצע את מה ש"לשמו התכנסנו".

מומחים בתחום בניית אתרים, שצברו ידע וניסיון רב בבניית אתרים ללקוחות פרטיים ומוסדיים במגוון תחומים יגדירו אתכם ועבורכם את הצרכים, המטרות, הציפיות ויטמיעו את התובנות באתר שיבנו עבורכם. חשוב להבין כי התועלת הוודאית שאתם, הלקוחות, עשויים להפיק מאתר איכותי, מעניין ושיווקי ברשת האינטרנט יצדיק את עלותו ויהפוך אותה להשקעה כדאית ומועילה.

לאחר שיש לכם אתר- זה לא הזמן לנוח על זרי הדפנה. כאן ועכשיו מתחילה העבודה. כאן מתחיל המרוץ, שעשוי להיות קשה מאוד, והמאמץ שעלול להיות תובעני ולהיראות לכם לא אחת סיזיפי אל המקום הגבוה ביותר בעמוד הראשון של מנוע החיפוש הגדול והאפקטיבי ביותר ברשת- גוגל.

הוסף תגובה