יוסי טוביהו על ההבדל בין השקעה טובה לכושלת

יוסי טוביהו על ההבדל בין השקעה טובה לכושלת

יוסי טוביהו מנסה להסביר כיצד לדעת שאתם משקיעים בנכס שיניב את התשואה הרצויה

השקעות נדל"ן, בין אם בישראל ובין אם במדינה אחרת הן עניין מורכב. אל שוק המשקיעים מצטרפים מדי שנה אלפי אנשים שבטוחים ביכולתם להשקיע בהצלחה את כספם בדרך אל התשואה המיוחלת. ברוב המקרים זה נגמר באובדן של חלק גדול מהכסף כתוצאה מהשקעה כושלת בנכס לא מספיק טוב.

אז מה חשוב לבחון לפני שמשקיעים את מיטב כספכם בנכס כלשהו?

לדבריו של יוסי טוביהו, יש לבדוק היטב את העסקה לפני שמחליטים ללכת על זה. טוביהו מזהיר כי יזמי נדל"ן רבים לא יהססו להבטיח הרים וגבעות, כשבפועל אין הרבה סיכוי שהתשואה על ההשקעה תהיה גבוהה יותר מהשקעת הכסף בבנק בריבית נמוכה ובסיכון אפסי.

בחירת המדינה היא נדבך קריטי בשאלת ההצלחה של ההשקעה. טוביהו מסביר שכיום קיימים האמצעים לנבא באחוז די גבוה את מגמות השוק במדינות העולם השונות והיכולת לזהות אם המגמה עולה או יורדת היא חלק חשוב בשאלה האם ההשקעה שבחרתם תשתלם לכם.

השקעה במדינות כמו ארצות הברית, קנדה, ישראל ומדינות נוספות בהן שווקי הנדלן נמצאים במגמת עלייה מתמשכת הן מקום טוב להתחיל בו כשמחפשים נכסים להשקעה.

יוסי טוביהו מפציר במשקיעים להתעמק בפרטי העסקה ולא לחתום על כל מסמך שמניחים לפניהם. בסופו של יום, השקעה בנדל"ן לא מתאימה לכל אחד, גם אם יש לו את הכסף הדרוש לשם כך וזה ממש לא בושה להסתייע בגורם מקצועי כלשהו שידריך אתכם בצעדיכם הראשונים בתור משקיעי נדל"ן.

לקריאת תוכן נוסף בנושא: http://cafe.mouse.co.il/post/3268707

 

 

 

הוסף תגובה