אופנה מניו יורק עכשיו בישראל – ואיך משיגים אותה?

מבחינות רבות, ניו יורק נחשבת לאחת מבירות האופנה העולמיות ולא בכדי. אם תלכו בשדרה השביעית בניו יורק, כנראה לא תוכלו להתעלם מן העובדה שבכל מקום נמצאות החנויות של מעצבי האופנה הגדולים והמפורסמים ביותר. כמו כן, ניו יורק מלאה בעוד עשרות אם לא מאות חנויות אופנה מכל תחום – החל את האופנה העילית והיקרה ביותר, ועד לאופנת רחוב זולה שכל אחד יכול לקנות. דבר אחד בטוח – מי שמחפש בגד טוב, אופנתי ושיקי, ימצא אותו בניו יורק. אלא שרובנו לא יכולים כמובן סתם כך לקנות את הבגדים הללו כי אנו גרים בישראל. אז איך אפשר להשיג אותם בארץ? להלן כל הטיפים שיוכלו לעזור לכם.

כך תשיגו את הבגדים

דרך אחת להשיג את האופנה הניו יורקית היא פשוט לדבר עם חברים שנמצאים שם. לרבים מאתנו יש חברים או קרובים שגרים בניו יורק או בסביבה, והם יוכלו לקנות עבורנו את הבגדים שאנו רוצים, ולהביא אותם לארץ כשהם יחזרו או בביקור הבא שהלם. היתרון בשיטה הזו הוא שכך אתם מקבלים גישה ישירה ללא תיווך לנוחיות הללו. החיסרון – אי אפשר למדוד את הבגדים, ובנוסף צריך לעתים להמתין הרבה זמן עד שואתם חברים או קרובים יגיעו לארץ.

טיפ אחר שיכול לעזור לכם להשיג את האופנה מניו יורק בארץ, הוא כמובן לפנות לחנויות הבגדים בארץ שעוסקות בייבוא ישיר של הבגדים הללו. זוהי מגמה שהולכת וגדלה, וכיום ישנן כמה וכמה חנויות שונות בארץ שעושות זאת. מה היתרון? שאפשר למדוד בעצמכם את כל הבגדים, ולקחת הביתה במהירות ומבחינה זו, מדובר על השיטה הנוחה ביותר עבור הישראלים. אולם, צריך לזכור שזה לרוב גם הפתרון היקר ביותר. מאחר שיש כאן פערי תיווך שחשוב מאד לקחת בחשבון, וגם החנות בארץ רוצה לרשום רווח גבוה שכן יש לה הוצאות גבוהות מאד – וזה ישפיע על המחיר הסופי שאתם תשלמו.

פתרון אחר שהוא מצוין, הוא פשוט לפנות אל חנויות שמציעות לכם קניות בגדים באינטרנט. יש היום כבר לא מעט חנויות בישראל בתחום, וחלקן עוסקות באופן ספציפי בייבוא של אופנה מניו יורק – ומכירתה בארץ. היתרון של קניות בגדים באינטרנט באופן כללי, ובהקשר לניו יורק, הוא בכך שאתם נהנים משירות ישיר שמביא לכם את הבגדים בתוך כמה ימים. כמו כן, המחירים נמוכים יותר מאשר בחנויות הרגילות, כי לחנויות המקוונות יש פחות הוצאות, מה שמאפשר להן להציע לכם מחירים נמוכים יותר. מאחר שהחנות היא בארץ – יש גם כתובת במידה ויש בעיה.

הבגדים עכשיו בהישג ידכם

חלפו הימים שבהם הייתם צריכים לחכות לביקור של הדוד מאמריקה שיביא לכם בגד חדש מחנות במנהטן היום, כל אחד יכול במרחק לחיצת עכבר אחת בלבד להגיע על מיטב האופנה מניו יורק – והיא תגיע למפתן הבית שלו!

הוסף תגובה