כל הקסם שמחכה לכם בחתונת חורף

יש זוגות שעומדים להתחתן, אשר שואלים את עצמם מהו התאריך הטוב ביותר לחתונה שלהם. לכאורה, הבחירה הטבעית היא חודשי האביב והקיץ. כולנו חושבים כי חתונה בחורף הקר והגשום איננה טובה. אולם, תתפלאו לגלות – אבל יש לא מעט קסם בחתונות החורף! קודם כל, כבר מהפן התועלתני יש יתרון בחתונת החורף. אל תשכחו שבחלק ניכר מהאביב אי אפשר להתחתן (בגלל ספירת העומר, בהנחה שאתם רוצים חתונה שמוכרת ע"י המדינה), ולאחר מכן בקיץ תאריכים רבים תפוסים, ובעלי המקומות מעלים את המחירים באופן ניכר. לכן, חתונת חורף יכולה להיות עניין משתלם מאד ונוח מבחינתכם – אבל איפה פה הקסם?

בואו להכיר את הקסם שבחור

קודם כל, צריך להיות אמיתיים וכנים עם עצמנו – החורף הישראלי הוא לא בדיוק חורף אירופאי. זה נכון שיש ימים גשומים וקרים, אבל רוב החורף הוא בוודאות לא כה סוער כפי שמתארים אותו לעתים, ולמעשה ברוב הימים שלו מזג האוויר הוא קריר ולא מעבר לזה ברוב חלקי הארץ.

הקסם הוא כמובן באווירה המיוחדת של החתונה בחורף – דווקא אם בחוץ קר (או אפילו קריר). דמיינו למשל שאתם מארגנים חתונה קטנה וחורפית – מה יכול להיות יותר רומנטי מכך שאתם תהיו בתוך אולם קטן או יקב יוקרתי עם האורחים שלכם. אתם נמצאים בתוך המתחם הסגור, עם תאורה רומנטית במיוחד, נהנים ממטעמים מעולים ומאלכוהול משובח, ואף ממסיבת ריקודים. בחוץ אולי הגשם יורד והרוחות מנשבות – אבל כל האורחים והחברים שלכם אתכם באירוע הרומנטי ביותר.

עוד קסם מיוחד בחתונה החורפית נוגע לתחושה האינטימית שהיא מביאה איתה. לכן יש קשר הדוק לרוב בין חתונה קטנה לבין חתונות בחורף – כי יש משהו בפורמט האינטימי שבו כולם נמצאים ביחד בתוך מבנה שנותן הגנה מושלמת, נותן תחושה של קרבה, ומאפשר לכם לחגוג עם מי שבאמת חשוב לכם. על אף האמור לעיל, חשוב לנו להדגיש שכמובן שאפשר לשלב בין חתונות חורף לבין חתונות גדולות, ויש לא מעט אולמות אירועים גדולים יחסית, שישמחו לארח אתכם גם בחורף.

האם אפשר לנסות לחגוג בחוץ?

זו שאלה שלא מעט זוגות שואלים את עצמם – האם ניתן לשלב בין חתונת חורף קסומה לבין אירוע בחוץ? זה אפשרי כי כאמור החורף הישראלי יכול להיות נוח מאד, ולעתים גם אמצע חודש דצמבר יכול להרגיש כמו חודש אפריל. השאלה היא האם אפשר לקחת את הסיכון הזה? לכן, אפשר לפנות לעתים למקומות אשר מלכתחילה מציעים את שתי האפשרויות – כלומר גם חגיגה בחוץ אך גם חגיגה בפנים, ואם מגלים שמזג האוויר הוא בסופו של יום יהיה סוער וגשום, אז מעבירים את כל המסיבה למתחם הסגור. כמובן שכשמדובר על חתונה קטנה יחסית הדבר קל יותר וגמיש יותר, אבל זה בהחלט אפשרי גם במקרה של ארגון חתונות גדולות בחורף.

הוסף תגובה