מכל מלמדיי השכלתי – גרסת האונליין

באמצע שנות ה-90 של המאה הקודמת, רגע לפני כניסת רשת האינטרנט לכל בית בישראל, מקורות המידע של כל אחד ואחת מאיתנו היה מצומצמים יותר, והתבססו ברובן על מוסדות חינוך ובתי ספר מקצועיים, ספרות מקצועית, מורים פרטיים, עבודת שטח ומחקר וכדומה. באותן שנים, החלו לפעול בישראל חברות הכבלים בטלוויזיה, ולערוץ 8 המיתולוגי של אחת מחברות הכבלים היה סלוגן (סיסמת פרסום) מקורי ומעורר השראה: "פתאום, כל אחד נהיה גאון"…

כיום, 20 שנה לאחר מכן, אנו מצויים בעיצומה של מהפכת המידע אשר התחוללה עם כניסת רשת האינטרנט לתוך חיינו, ומקורות המידע העומדים לרשות כל אחד ואחת מאיתנו הם רבים ומגוונים, והכי חשוב, הם נגישים בעבורנו בכל רגע נתון-והכול בלחיצת כפתור ובמרחק של קליק אחד או שתיים בעכבר.

3 דברים שניתן ללמוד כיום באמצעות האינטרנט

היקף המידע העומד לרשותנו במרחבי הרשת הווירטואלית, מאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו לדעת יותר (הרבה יותר) על כל אחד מעולמות התוכן הרלוונטיים לגבינו, ואין זה משנה אם אנו עושים שימוש במידע העומד לרשותנו ברשת האינטרנט לצרכי לימודים, קניות או עבודה. המידע הרב הזורם אלינו באמצעות רשת האינטרנט, מאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו להרחיב את ידיעותיו בנוגע למגוון עצום של תחומי עניין התורמים בצורה כזו או אחרת לפיתוח אישי. בין יתר הדברים אותם ניתן ללמוד דרך רשת האינטרנט למטרות פיתוח אישי (ואף מקצועי) תמצאו:

  • בישול- רשת האינטרנט מעמידה לרשותכם מאות אף אלפי אתרים העוסקים בעולמות הבישול והאפייה. אתרים אלו מאפשרים לכם ליהנות מהיצע עצום של מתכונים המותאמים לכל צורך ולכל מטרה, ועיון מעמיק בכל אחד ואחד מהם יאפשר גם לכם להפוך מחסרי ניסיון בתחום לבעלי כשרון בתחומי הבישול והאפייה.
  • שוק ההון- תחום נוסף אותו ניתן ללמוד דרך רשת האינטרנט הוא תחום שוק ההון. גם בתחום זה ממתינים לכם במרחב הווירטואלי אלפי אתרים העוסקים בנושא, וגם בתחום זה תוכלו להרחיב את הידע האישי באמצעות אתרי אינטרנט ותכנים העוסקים בנושא השקעות פרטיות בשוק ההון, ואין זה משנה מהו הידע המקדים שלכם בנושא. בין אתרי האינטרנט העוסקים בשוק ההון נכללת גם האקדמיה לפיננסים בה תוכלו ללמוד את כל מה שצריך לדעת על שוק ההון ועל תחום ההשקעות הפרטיות.
  • נגינה- תמיד חלמתם לנגן על פסנתר, אורגן, גיטרה או חליל? באמצעות רשת האינטרנט תוכלו לעשות זאת בקלות ובהצלחה. במרחבי הרשת ממתינים לכם מאות אתרים העוסקים בלימוד נגינה. אתרים אלו מבוססים על תכנים ויזואליים (תמונות וסרטוני וידאו) הממחישים לכם כיצד ללמוד לנגן על כלי הנגינה בו בחרתם. אתרים אלו מיועדים לכל הרמות, החל ממתחילים, דרך מתקדמים ועד למקצועניים, והם מאפשרים לכם ליהנות מחוויה מוסיקאלית שעוברת דרך המסך.

לסיכום, נכון להיום כל אחד חשוף למאגר מידע בהיקף גדול מאוד וכל שצריך לעשות על מנת ליהנות ממנו הוא להיכנס לאינטרנט ולהתחיל ללמוד..

הוסף תגובה