מערכת "אוהבת" של הטבע

על סמך מה שהזכרנו לעיל בנוגע לחוק של דמיון של צורה שאנחנו יכולים רק לתפוס.

לתאר המקור שלנו, המציאות שיצר מקור, איכויות, שדות כוח, רגשות במציאות זה "טוב ומיטיב" אם אנחנו בעצמנו רכשנו כזה איכויות, רגשות. כאשר אנו בוחנים את המציאות טבעית – למעט חברה אנושית – סביבנו אפילו דרך התפיסה סובייקטיבית, המסוננת בכבדות שלנו אנו רואים את מערכת מושלמת. המערכת הטבעית מבוססת על איזון עדין, כל הזמן להתאים ומתוחזק והומאוסטזיס. זוהי מערכת שבה כל האלמנטים המרכיבים את – פרט, בני האדם בני ברוך אינדיבידואליסטית המרוכז בעצמו – בצורה מושלמת, באופן אינסטינקטיבי, אנוכיים, הדדית משלימים אחד את השני על מנת לשמור על המצב האופטימלי ביותר, פיתוח של כל קולקטיבי. במערכת זו – אם להשתמש בהגדרה של "אהבה" כמו יחס, נטייה אנוכית, אלטרואיסטי למלא צרכי אחר בדיוק איך שצרכי אחרים זה – הכוח האבולוציוני של הטבע מופיע כמהות, התמצית של "אהבה", השפעה בלתי מותנית .

כוח זה נותן קיום יצורים, יצורי חיים ומספק להם סביבה שבה הם יכולים לקבל כל מה שהם צריכים, למלא את צרכיהם הטבעיים בדיוק איך הם צריכים את זה לקיום האופטימלי ביותר שלהם. ואת המערכת כולה מתפתחת לכיוון מדינה טובה יותר, מגוונת יותר, מגיבה, בר קיימא באמצעות הגדלת גיוון והגדלה, חיזוק הדדי משלים שיתוף פעולה בין גורמים שונים הכולל אלה. צורך מיוחד חינוך מחדש, תכנות מחדש לכן, אם אדם רוצה להתחיל לחוש את הכוח הזה הם היו צריכים לקחת על איכותה של אהבה לא אנוכית, בלתי מותנית. דרך שהאיכות חדשה הם היו צריכים להשתלב במערכת של הטבע ולהרגיש את הזרימה, שדה כוח של אהבה ללא תנאי בעצמם, באמצעות הפעולות שלהם, את הרשמים רגשיים לוקחים חלק פעיל במערכת נפרד. כאמור לעיל נכון, אהבה ללא תנאי פירושו יחס, כוונה, נטייה כלפי אחרים, חישה והגשמת רצונותיהם, צרכי בדיוק איך האחרים צריכים את זה ללא כל עיוות סובייקטיבי, אגואיסטית, בלי לחכות לשום גמול בתמורה. לפיכך, בני ברוך במטרה להגיע דמיון של צורה שאנו צריכים לרכוש אהבה ללא תנאי כזה. מכיוון שאנו נולדים עם טבע ייחודי, אינדיבידואליסטית של הגנה עצמית אינסטינקטיבית, הצדקה עצמית, תחרות אכזרית ובלעדית, נצחון על חשבונם של אחרים כדי להגיע לעמדה ביסוד הפוכה, כוונה, נטייה כלפי אחרים דורשת שיטה מעשית מיוחדת .

אנחנו צריכים לחנך מחדש, לתכנת מחדש את עצמנו במעבדה ייחודית הדדית, אדם שבו אנחנו יכולים לפתח קשרים כאלה אנוכיים, אלטרואיסטיים, הדדית משלימים בינינו. כך לפי שבו אנחנו נמצאים, לחיות את החיים באופן אקראי, מתעלם, מתחילים את מאמצינו לכיוון להגיע דמיון של צורה, או כבר נמצאים עמוקה בדרך להגיע בני ברוך לדמיון או אם אנחנו כבר השגנו דמיון מסוים עם טבע תפיסת מציאות שלנו, התפיסה של הכוח האבולוציוני של הטבע שלנו משתנה בהתאם לתחושות, השינויים בתוכנו.

הוסף תגובה