עורך דין פלילי בתל אביב

אם תקלידו בגוגל את הביטוי "עורך דין פלילי בתל אביב" תקבלו שורה ארוכה של תוצאות המתפרסות על פני עמודים רבים. סביר להניח שאם כבר נדרשתם לחיפוש כזה הסתבכתם בצרה לא פשוטה, שעלולה להוביל להשלכות חמורות החל ברישום פלילי ועד לעונשי מאסר. לכן, ישנה חשיבות גדולה לבחירתו של עורך דין פלילי בתל אביב שבאמת יוכל לסייע לכם ולתמוך בכם בשעת מצוקה. במאמר זה נביא לפניכם מספר שיקולים שעליכם להפעיל.

בררו תחומי התמחות

בתל אביב פועלים אלפי עורכי דין פליליים, וגם אם נניח שכולם טובים ומוכשרים לא בטוח שהם מתמחים בתחום הנחוץ לכם. לדוגמא, יש מי שמתמחה באופן מיוחד בעבירות סמים, מין, רכוש, אלימות וכיוצא בזה, ויש מי שמתמקד בכלל בעבריינים כבדים ובארגוני פשיעה. לכן, בשלב הראשון ודאו כי עורך הדין מסוגל להעניק ליווי וייצוג בתחום הרלבנטי, אך אל תסתפקו בכך.

ודאו את הניסיון

ייתכן כי בעל מקצוע יצהיר על עצמו כמעניק שירותים בתחום פלילי מסוים, אך הלכה למעשה מעולם לא עסק בנושא שלכם. לכן, הישארו באתר האינטרנט של עורך הדין וחפשו סקירות של הצלחות מוכחות בתיקים דומים. יחד עם זאת, לעיתים בעלי המקצוע לא טורחים או מסוגלים להעלות כל הצלחה לרשת, ובפרט אם יש להם ניסיון נרחב. מסיבה זו, אל תסתפקו בחומרים הרשומים באתר והתקשרו אל מספרי הטלפונים המופיעים בו. בקשו לדבר עם עורך הדין עצמו, וודאו כי הוא אכן מחזיק בניסיון מוכח ורלבנטי על מנת לטפל בכם.

קבלו שירות הולם

מטבע הדברים, ככל שמדובר במשרד עורכי דין מנוסה כך נצבר לזכותו מוניטין בקרב הציבור. ואולם, אם אתם מתכוונים לפנות למשרד גדול ומוכר רק על סמך המוניטין, חשוב שתזכרו כי גם משרדים קטנים בהחלט מסוגלים לספק את הסחורה. יתר על כן, לעיתים קרובות דווקא משרדים קטנים מסוגלים לספק שירות זמין ואישי, לעומת אחרים המעבירים אתכם בין פקידים ואנשי מקצוע. זכרו כי עורך הדין אמור ללוות אתכם יד ביד לכל אורך התיק, ולהכירו על פרטיו, שלביו וצעדיו. זוהי משמעותו של שירות איכותי, והוא חשוב אפילו יותר ממוניטין – שכבודו במקומו מונח.

כימיה עם עורך הדין

יש דברים שאינכם מעוניינים לספר גם לבני המשפחה הקרובים ביותר, אך עורך הדין הוא הכתובת הנכונה לשיתוף בנסיבות העגומות שהובילו להסתבכות. במילים אחרות, אדם זה יהיה שותף לסודות הכמוסים הקשורים בתיק ולכן עליכם להרגיש נינוחים עימו. לכן, נצלו את שיחת הטלפון והפגישה הראשונה כדי להתרשם מהכימיה, מהאמון ומהביטחון שאתם חשים כלפי עורך הדין, וממידת סבלנותו ואורח הרוח לפניות ושאלות שלכם.

מה מקומן של המלצות?

אם יש לכם המלצות לגבי עורך דין פלילי בתל אביב, ייתכן מאוד שאתם כבר על הדרך הנכונה. המלצה חמה וחיובית מטעם מכרים שאתם סומכים עליהם בהחלט נחשבת, ועשויה להעיד על הפרמטרים שנסקרו לעיל. יחד עם זאת, עליכם לוודא כמובן שמדובר בתחום הקשור להסתבכות שלכם, ושאתם מסוגלים לעמוד בעלויות שכר טרחה דומות לאלו שנגבו מהמכר.

הוסף תגובה