מתי נצטרך שירותי הובלות

כולנו מכירים את המשפט לי זה לא יקרה, כולנו מכירים את הישראלי שחושב שהוא אף פעם לא יצטרך שירותי הובלות, או את הישראלי שחושב שהוא כבר ימצא קומבינה מהעבודה ויבצע את ההובלה לבד.

אנו לא באמת יודעים מתי נצטרך שירות הובלות אבל חשוב שכל אחד מאתנו יפנים ויכניס לתודעה שלו שגם הוא יצטרך בשלב כלשהו בחייו שירות של חברת הובלות.

יש סטודנט שיצטרך חברת הובלות כאשר הוא יאלץ לבצע הובלה קטנה של כמה פריטים בודדים לדירה השכורה שלו, ויש משפחה שתצטרך שירותי הובלות כאשר הוא עומד לעבור מדירה אחת לדירה אחרת, ויש עו"ד או רו"ח שיצטרך שירותי הובלות כאשר הוא יעבור מהמשרד הישן למשרד החדש שלו.

יש כאלו שעבורם שירותי הובלות הם שירותים קבועים והם חותמים על חוזה עבודה קבוע עם חברת הובלות, כך למשל חברות לייצור מזון או חברות לייצור רהיטים או לשיווק מוצרי חשמל, אולם מרבית הציבור זקוק לשירותי הובלות חד פעמיים, בין אם זה בעת מעבר דירה או בעת מעבר של העסק.

אז לא משנה מתי נצטרך שירות הובלות מה שחשוב הוא שנדע כיצד יש להתייחס לחברת הובלות, מהם הפרמטרים לבחירת חברת הובלות, כיצד ניתן לזהות חברת הובלות חובבנית וחאפרית? ועוד.

אז כעת לאחר שכבר הבנו שאיננו יודעים בדיוק מתי נצטרך שירות הובלות , אבל בטוח שזה יקרה . עלינו ללמוד קצת על העולם הדינאמי של חברות ההובלות ולהכיר אותו קצת יותר לעומקו, אז הנה כמה דגשים חשובים שכדאי לדעת אותם לפני שמזמינים חברת הובלות כלשהי.

תמיד כדאי להעדיף חברת הובלות מקצועית ואמינה שיש לה רישיון בר תוקף גם אם היא יקרה יותר מחברת הובלות אחרת שאין לה רישיון והיא נותנת הצעת מחיר זולה.

לפני שאנו מזמינים שירות הובלות כלשהו חשוב לבצע סקר שוק ללמוד על טווח המחירים, ועל ההבדלים בין חברות ההובלות השונות

לא כדאי להתעסק עם חברת הובלות שאינה חותמת עם הלקוחות שלה על חוזה כתוב, ואשר אינה מוכנה להציג בפני הלקוחות שלה מסמכים ותעודות אשר מאשרים כי החברה אכן פועלת ברישיון ובהתאם לחוק

חושב לבדוק היטב מהו המוניטין של חברת ההובלות איזה ותק מקצועי יש לחברה, מיהו הצוות המקצועי של החברה, מהו הציוד שאיתו משתמשת החברה האם זהו ציוד מיושן או ציוד שנחשב לציוד יחסית חדש ומתקדם.

המאמר מוגש באדיבות פורטל המובילים בישראל

הוסף תגובה