לתפוס שן איתותים.

הם לכאורה עשו כל מה שהיה אנושיים אפשריים בני ברוך .

הם בנו, כינסו את התשתית, הם יצרו קשרים, הם שרפו את כל הגשרים מאחוריהם, עדיין נשאר משהו חסר. הם מרגישים כמו שעון מורכב מאוד, בדקדקנות ניקה, להרכיב וסופו של דבר, אבל עדיין השעון לא היה מתחיל. או שהם מרגישים כמו הורים אוהבים לעשות, מנסים כל מה שהם יכולים כדי ליצור, ללדת ילד, הדבר היחיד שחשוב בקיומם, אבל עדיין הם לא יכולים להעלות על הדעת. בפעמים אחרות הם מרגישים בזמן, ללא הצלחה, מנסה לעזור אחד לשני כמו אמא נואשת מנסה להאכיל את תינוק רפואת הצלת חיים שלה ואת התינוק יורק את זה כמו שזה טעם המר.

ברור שהאמא היא בכל כך הרבה כאב, כל כך חסרת אונים שהיא כמעט יוצאת מדעתה! אם אלה בסביבה שבאמת לשים את כל המאמץ האפשרי לזה, אם הם הניחו להגיע למטרה המשותפת שלהם מעל לכל דבר בחיים, אם הם הצליחו באופן מלאכותי את ההייפ צורך הבלתי נלאה, שאינו יודע שובע, כגון בני ברוך לשילוב ההדדי שלהם מאשר חוסר יכולת זו, כישלון זה נותן להם אמיתי כאב,, שריפה, "מחלה אהבה" נואשת אמיתית. תחושה זו היא לא על עצמם כעל ידי אז כל שהם רוצים הוא לעזור לאחרים באמצעות שהמכשול האחרון. כל מה שהם משתוקקים להוא לאחרים לרכוש את האפשרות לעשות את הצעד האחרון, נאמן נוסף, עולה מעל עצמם לחופש. ולוואי שלא התגשם נואש זו, דאגה לאחרים פתאום תופס משהו חדש. דרך שמחל האהבה נואשת הם תופסים אחר, רגש עמוק הרבה יותר, "על-אנושיים", אות. בדיוק כמו מקלט רדיו שהיה מכוון תדר מסוים חסר תקדים, ידוע קודם לכן הם תופסים שידור הם מעולם לא שמעו לפני בטעות. באמצעות הדמיון רכש, תדירות קשובים הם להציץ, טעם של מחלה הרבה יותר גדולה, הרבה יותר כואבת אהבה, כמיהה לעצמם. זה תחושה של תינוק ארוך איבד פתאום מרגיש את הכאב של אמא מחפשת נואשות ממרחק קורא לעברו.

חוסר האונים שלהם קורע לב פתאום מתחבר לחוסר אונים עמוקים הרבה יותר, בראשיתי. גורל אדם אבולוציונית אנחנו קיימים במערכת שאינה אקראי, אלא הוא נוצר והוא מונע על ידי כוח יחיד. הכוח האבולוציוני של הטבע הוא נוהג מציאות דרך שלבי סיבה ותוצאה ברורים לכיוון מטרה שנקבעה מראש. מטרה זו היא להפוך בני ברוך את המערכת הטבעית השלמה כיציב, גמיש, גמיש להתאמה ככל האפשר. כתוצאת אבולוציה כבר התקדם דרך אקספוננציאלי הגדלת מגוון, הרחבת שתי כמותית ואיכותית. בעוד באותו הזמן הגיוון הזה וההרחבה מקוזזת, מאוזנת על ידי הגדלת, העמקת קשרי גומלין הדדי, הדדי משלים שיתוף פעולה בין המגוון, הכולל אלמנטים.

הוסף תגובה