כיצד למצוא מעבדת סלולר בגבעתיים?

אם יש לכם טלפון סלולרי שהתקלקל ואתם מתגוררים בגבעתיים, אתם בוודאי מחפשים מעבדת סלולר בגבעתיים אשר תספק שירותי תיקון לטלפון האישי שלכם. אחרי הכול, טלפון סלולרי הוא היום הרבה יותר מטלפון, ומצד שני – הוא עולה הרבה יותר ממכשיר שהוא רק טלפון. לכן, כשמכשיר מתקלקל לא ממהרים להחליפו באחר, אבל חשוב למצוא מעבדת סלולר אמינה, שתספק לטלפון שלכם ולכם את השירות הטוב ביותר.

כפטריות אחר הגשם

בעידן שבו אנחנו חיים, עידן שבו להרבה מאוד אנשים יש טלפון סלולרי חכם אשר מתפקד גם כטלפון, גם כמכשיר לשליחת הודעות מיידיות, גם להתעדכנות במה שקורה בעולם וגם לקשר מיידי עם כל העולם – חשוב שיהיו בשטח גם מעבדות לתיקון המכשירים החכמים האלה, כדי שלא נצטרך להחליף מכשיר בגלל כל תקלה קטנה. מכיוון שכך, היום תוכלו למצוא הרבה מאוד מעבדות לתיקון טלפונים סלולריים או חנויות שמציעות גם שירותי מעבדה, אולם לא בכל מעבדה תוכלו באמת לקבל שירות מקצועי שיעשה את העבודה.

אז אם אתם גרים בגבעתיים, ומחפשים את המעבדה שתוכלו לסמוך עליה בעיניים עצומות, הנה מספר פרמטרים שיעזרו לכם לבחור.

בחירה נכונה של מעבדת סלולר בגבעתיים

אם אתם מחפשים מעבדה אמינה אשר תוכלו להיות בטוחים ככל שרק אפשר שעושה הכול על מנת להחזיר לכם מכשיר תקין לגמרי מבלי לנסות למכור לכם מכשיר חדש ואשר תבצע תיקון אמיתי ולא תקלקל משהו אחר – כדאי שתדפיסו לעצמכם את הרשימה הבאה, שכוללת את כל מה שצריך כדי לבחור מעבדה:

  • תעודת טכנאי – חשוב מאוד שתהיו בטוחים שמי שמטפל לכם במכשיר הסלולרי יהיה טכנאי מקצועי אשר עבר את ההכשרות הנדרשות וקיבל תעודת הסמכה. אחרי הכול, גם אתם יכולים לנסות לתקן על סמך הידע והניסיון שלכם, אבל לא בשביל זה אתם מביאים את הטלפון שלכם למעבדה. אם אתם ניגשים אל מעבדת סלולר בגבעתיים ולא מוצגת לראווה תעודת טכנאי, בקשו לראות כזאת. אם אתם נתקלים בגמגומים, זה הזמן להמשיך הלאה, ולחפש מעבדה אמיתית, שמנוהלת על ידי טכנאים מומחים.

 

  • אם זה נראה כמו מעבדה ומגעגע כמו מעבדה – למעבדת סלולר מקצועית יש מראה אופייני. כלומר, יכול מאוד להיות שתמצאו בה גם מוצרים סלולריים למכירה, כמו כיסויים ואביזרים שונים לטלפון נייד, אבל חייב להיות שם דלפק קבלה ומאחוריו – דלת כניסה אל חדר המעבדה. אם אין חדר כזה, ואומרים לכם שהטלפון שלכם נשלח למקום אחר, או שמראים לכם איזה מכשור מיושן ואומרים לכם ש"תסמכו עלינו, אנחנו יודעים לתקן" – זה יהיה עבורכם סימן, שאת הטלפון שלכם תתקנו במעבדת סלולר אחרת, וממש לא כאן.

 

  • אחריות – לפני שאתם מוסרים את הטלפון הנייד שלכם למעבדת סלולר בגבעתיים, חשוב מאוד שתוודאו שאתם מקבלים אחריות על התיקון. נציגיה של מעבדה שלא יסכימו לתת לכם אחריות ויתרצו זאת בתירוצים שונים ומשונים, מעידים על חוסר אמינות של המקום, ויסמנו לכם שכדאי שתחפשו מעבדה אחרת, שכן לוקחת אחריות. גם אם הגעתם למעבדה שכן מספקת אחריות, חשוב מאוד שתקראו את האותיות הקטנות ותדעו בדיוק מה האחריות כוללת, על מנת שתוכלו להיות בטוחים שיהיה לכם אל מי לפנות במקרה שהתקלה חוזרת.

בחירת מעבדת סלולר בגבעתיים על פי פרמטרים אלה תאפשר לכם להיות בטוחים ככל שרק אפשר, שמכשיר הסלולר שלכם יחזור אליכם כשהוא תקין לגמרי, מבלי שנגרם לו ולכם נזק מיותר. זכרו: יש הרבה מאוד חנויות שמציגות את עצמן כמעבדות. אם אתם נכנסים לאחת כזאת ומציעים לכם מיד מכשיר חדש – אמרו שלום יפה, וצאו לחפש מעבדת סלולר אמיתית, שתכבד את בקשתכם ותבצע תיקון של המכשיר הקיים. בהצלחה!

הוסף תגובה