שירותי אחסון תכולת דירה

אם אתם מחפשים מקום לאחסן בו את תכולת הדירה שלכם, חשוב מאוד שתעשו בחירה נכונה, על מנת שבסיום האחסון תקבלו את כל הציוד שלכם כשהוא שלם וללא כל נזק – בחזרה. אז איך מוצאים חברה שתספק שירותי אחסון תכולת דירה שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות? במאמר זה נענה על שאלה זאת, כמו גם על שאלות נוספות.

מתי צריך שירותי אחסון תכולת דירה?

אחסון תכולת דירה הוא שירות נדרש בכל אחד מהמצבים הבאים:

  • דירה חדשה שעוד לא מוכנה – אם רכשתם דירה מקבלן והייתם אמורים לקבל ממנו מפתח בתאריך מסוים אבל חל עיכוב בתהליך הבנייה, ואם אתם צריכים לפנות את הדירה הנוכחית שבה אתם מתגוררים – כנראה שתצטרכו, לפחות בינתיים, לחזור לגור אצל ההורים. במקרה כזה הרי לא תוכלו להביא אתכם את כל הציוד שיש לכם בבית, ותצטרכו למצוא מקום שבו תוכלו לאחסן אותו, עד שיסיימו לבנות לכם בית.

 

  • רילוקיישן זמני – אם נקראתם לשליחות או לעבודה במדינה אחרת למשך תקופת זמן מוגדרת, לבטח תרצו להשכיר את הדירה שלכם למשפחה אחרת. במקרה כזה יכול מאוד להיות שתצטרכו למצוא מקום שבו תוכלו לאחסן את תכולת הדירה שלכם, כי מן הסתם לא תרצו להשכיר את כולו למשפחה שתיכנס לגור במקומכם.

 

  • שיפוצים מאסיביים – אם אתם מתכננים לבצע עבודות שיפוץ בדירה, כאלה שיחייבו אתכם לפנות אותה לא רק מאנשים אלה גם מתכולה, תזדקקו לשירותיה של חברת אחסון, אשר תציע לכם שירות משתלם של אחסון תכולת דירה.

איך בוחרים חברת אחסנה?

בחירת חברה שתספק לכם שירותי אחסון תכולת דירה מקצועיים שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות, כדאי שתיעשה על פי הפרמטרים הבאים:

  • מחסנים מאובטחים – אם אתם רוצים להיות כמה שיותר בטוחים, שבסיום תקופת האחסון תקבלו את הציוד שלכם כשהוא נמצא בדיוק באותו מצב שבו הכנסתם אותו למחסנים, חשוב מאוד שתבחרו בחברה שדואגת לכך שהמחסנים שבבעלותה יהיו מאובטחים. האבטחה יכולה להיעשות באמצעות מערכת אזעקה המחוברת למוקד ו/או על ידי מאבטח שנמצא שם 24 שעות ביממה ושומר, כאשר חשוב שהדבר יצוין בצורה ברורה בהסכם.

 

  • תחזוקה שוטפת – הציוד שלכם ישתמר בצורה האופטימלית רק במחסנים אשר מתוחזקים כראוי. תחזוקה ראויה של מחסנים צריכה לכלול הקפדה על ניקיון וסדר, ביצוע הדברה לטובת מחסן נקי ממזיקים ודאגה לאיטום מוחלט של המחסן, לטובת הגנה מפני כל פגעי מזג האוויר.

 

  • אחסנה אופטימלית – כשאתם מאחסנים תכולת דירה חשוב מאוד שתהיה לכם גישה אל מקום האחסנה, על מנת שתוכלו להוציא דברים להם תזדקקו במהלך תקופת האחסנה, או להוסיף דברים, אם תצטרכו, במהלך התקופה.

 

  • אחריות – חשוב מאוד שחסרת האחסנה תספק לכם אחריות מלאה בעבור שירותי אחסון תכולת דירה, על מנת שבכל מקרה של גניבת ציוד או נזק שנגרם לחפצים – תקבלו פיצוי הולם עבורם.

 

 

  • שירותים נוספים – אם חשוב לכם שחברת האחסנה תהיה גם זו שתספק לכם שירותי הובלה במהלך תקופת האחסנה על מנת שלא תצטרכו לעבוד מול חברה נוספת, חשוב מאוד שתבחרו חברת אחסנה שמספקת את העבודה הנוספת.

 

  • שירות – כמובן ,שכמו בכל מצב של בחירת ספקי שירותים, חשוב מאוד שתקבלו שירות מקצועי ואדיב מהנציגים. בחרו בחברת אחסון תכולת דירה שנציגיה מספקים שירות אדיב ועושים כל מה שאפשר על מנת לעזור, ותוכלו לישון בשקט במשך כל תקופת האחסון.

לסיכום – בחירת חברת אחסון תכולת דירה שתסתמך על הפרמטרים שצוינו לעיל תבטיח, ככל שרק אפשר, שתקבלו שירותי אחסנה מקצועיים ושבסיום תקופת האחסנה תקבלו את הציוד שלכם כשהוא שלם וללא נזקים. בהצלחה!

הוסף תגובה