5 טיפים לשמירה על הלק שלכן

מראה ציפורניים יפה ומטופח הוא משאת נפש של נשים רבות מאד. מאידך, בין ניגוב המרצפות לקירצוף הכלים, מרבית הנשים מתקשות לשמור על מראה מטופח ורענן של המניקור לאורך זמן. להלן כמה רעיונות שיסייעו לכם לשמור על המראה היפה של המניקור בתנאי החיים הרגילים שלכן. מובן מאליו שמי שמתעניינת ורוצה לקבל מידע מעמיק יותר צריכה לשקול לימודים מקצועיים לבניית ציפורניים.

ראשית, מניקור מושלם מתחיל בציפורניים חזקות ויפות ללא פיצולים, כך שמומלץ להקפיד על מניעה שיטתית של בעיות. הקפידי על כפפות להגנת עור הידיים והציפורניים בכל פעם שאת עוסקת במטלות הבית. דאגי לתזונה המשלבת ביצים, חלב או כל מוצר עשיר באבץ. כתמים לבנים ופיצולים הם אות וסימן לכך שכדאי לך לדאוג לתוספת אבץ.

נסי להגיע למניקור מקצועי לעתים תכופות ככל האפשר, או לפחות פעם בחודש, תוך שאת מקפידה על בחירת מכון איכותי ומורשה שמקפיד על כל כללי ההיגיינה הנדרשים. מניקוריסטית מקצועית תדע לתת לציפורנייך את הטיפול הטוב ביותר ואם הציפורניים נשברות בקלות או במקרים של כסיסת ציפורניים, תוכלו לשקול ביחד תהליך של בניית ציפורניים. באופן כללי, כסיסת ציפורניים פוגעת גם בעור שסביב הציפורן ועשויה לגרום לזיהומים. כדאי לעשות הכל כדי להיפרד מההרגל.

הקפידי על תחזוקה מיטבית של עור כפות הידיים. מרחי מעט וזלין או ויטמין E או אפילו שמן זית על העור שמסביב לציפורניים כדי לשמור על הלחות. החזיקי קרם ידיים איכותי בהישג יד ודאגי לטיפוח העור. טיפולים שונים לכפות הידיים, ובכלל זה מסכות פראפין, מומלצים ביותר לקבלת כפות ידיים חלקות וציפורניים זוהרות. תכשירים וסרומים ייעודיים יכולים לשפר את המצב במידה ניכרת וכדאי לנסותם.

הקפידי על תחזוקת הציפורניים עצמן: היזהרי בעת הטיפול בשבר או פיצול. פיצולים מומלץ לשייף בעדינות באמצעות אבן שיוף כדי להחליקם. הימנעי לחלוטין מקילוף הלק אשר עשוי לקלף עמו ואת השכבה העליונה של הציפורן עצמה. אל תעשי כלל שימוש באצטון אשר מייבש את הציפורן וגורם להצהבתה – במקום זאת רכשי מסיר לק ייעודי שאינו מבוסס על אצטון. הימנעי ככל האפשר מהתעסקות בעור שמסביב לציפורן שכן הוא נוטה לפצעים וזיהומים. היזהרי מפציעות באזור הרגיש הזה גם בזמן קציצת הציפורניים. שייפי את שטח הציפורן במשייף ייעודי, ולשיוף קצה הציפורן השתמשי בפצירה עדינה. מרחי לק שקוף אשר יגן על פני הציפורן גם אם אינך מעוניינת בלק צבעוני.

הכלל החמישי והאחרון קשור למניקור הביתי שאותו כדאי לבצע בארבעה שלבים: ראשית מומלץ לעשות שימוש בממלא ומחליק אשר יסייע להנחה מיטבית של הלק ובתכשירים מסוימים תורם גם לחיזוק הציפורן. לק צבעוני מומלץ למרוח בשתי שכבות דקיקות ולבסוף – מגן לק שקוף שאותו ניתן לחדש באופן יומיומי למראה מיטבי. דאגי לייבוש מלא בין שכבה לשכבה.

הוסף תגובה