נוחות הישיבה באירועים ומסיבות

נוחות הישיבה באירועים ומסיבות

בפיזיולוגיה של גוף האדם יש תחום מדעי שנחקר מזה שנים רבות והחוקרים מגיעים למסקנה שארגונומיה שפרושה המצג או התנוחה של הגוף במהלך אירוע, משפיעה על הרגשתנו בזמן האירוע ולאחריו.

מכאן, כאשר תרצו להזמין שולחנות וכיסאות בחברה שמספקת שרותי השכרת ציוד לאירועים תבינו את החשיבות על נוחות הישיבה של המוזמנים באירועים שצריכה להיות נר לרגלי בעל האירוע ולכן צריכים לזכור כי:

* קיימים סוגים רבים של כיסאות ושולחנות וניתן למצוא רמות שונות של נוחות החל בכיסאות פלסטיק פשוטים שמתאימים מאד לישיבה קצרה שנמשכת כשעה ומטה, מעבר לזמן זה הישיבה אינה נוחה, היושב מאבד ריכוז ומסתובב במקומו באי נוחות ואף ירצה לקום וללכת .
* לכל שולחן יעוד אחר – שולחנות בר, שולחנות אירוח או שולחנות בופט, שולחנות גבוהים למבוגרים ושולחנות נמוכים לילדים.
* כיסאות – כיסאות מרופדים נוחים יותר ומאפשרים ישיבה נוחה לאורך זמן.
* פינות ישיבה – פינות ישיבה הן ברמת הנוחות הגבוהה ביותר ובינן נמצא כורסאות שונות.

כאשר נוחות הישיבה של האורחים נפגמת, הרגשה של הישבה על יד השולחן מלווה אותם בהלך האירוע וסביר להניח שלא משנה כמה בעל האירוע השתדל לרצות את האורחים והמוזמנים שטרחו להגיע והביאו מתנה לבעלי השמחה וכיבדו אותם בנוכחותם אך במבחן התוצאה הם חשים לא בנוח והדבר מקלקל את הרגשתם.

גם לצורת הישיבה יש השפעה על ההרגשה –
באירוע קלאסי לקהל יחסית מבוגר מומלצת ישיבה נוחה במיוחד על מנת לגרום לתחושה של נוחות.
לצעירים יותר אפשר לגוון באפשרויות שונות של ישיבה כמו למשל לשלב בין ישיבה גבוהה עם ישיבה אלטרנטיבית, כיסאות בר גבוהים בשילוב שולחנות גבוהים.
אפשר גם לשלב שולחנות עמידה גבוהים ולצידם פינות ישיבה אלטרנטיבית עם ספות וכורסאות ואז, כל אחד יבחר את האפשרות לבחור מה נוח לו יותר.

נסו את רמת הנוחות של השולחנות והכיסאות של האורחים והמוזמנים שלכם עוד לפני שהחלטתם סופית איזה שולחנות וכיסאות להזמין.

בהצלחה!

הוסף תגובה