סידור שולחנות באירועים

סידור שולחנות באירועים

לצורת הישיבה באירוע יש השפעה על ההרגשה.

באירוע קלאסי לקהל יחסית מבוגר מומלץ לדאוג לישיבה נוחה במיוחד כמו למשל על מושבים מרופדים על מנת לגרום לתחושה של נוחות.
יש אולמות שבהם משלמים על פי המושבים התפוסים, ויש כאלה שבהם משלמים עבור שולחנות.
אם האירוע בחוץ ואתם צריכים להביא את השולחנות והכיסאות – פנו לחברה שעוסקת בתחום השכרת ציוד לאירועים אבל אם האירוע באולם ובאולם שלכם התשלום הוא לפי שולחן, כדאי על מנת שלא ישארו מקומות ריקים בשולחן להשתמש בפתקי הושבה אשר מפנים כל אורח לשולחן מסוים ואז לא יפתחו שולחנות מיותרים שתשלמו עליהם כסף רב.
ברוב החתונות הסידור הוא של שולחנות עגולים או מרובעים, פזורים בחלל החתונה, בעוד שמסביבם ממוקמים בין 8 ל- 12 מקומות ישיבה.
לצעירים יותר אפשר לגוון באפשרויות שונות של ישיבה כמו למשל לשלב בין ישיבה גבוהה עם ישיבה אלטרנטיבית, כיסאות בר גבוהים בשילוב שולחנות גבוהים.
אפשר גם לשלב שולחנות עמידה גבוהים ולצידם פינות ישיבה אלטרנטיבית עם ספות וכורסאות ואז, כל אחד יבחר את האפשרות לבחור מה נוח לו יותר.
וודאו שהשולחנות בגובה שמתאים לכיסאות ולגילם של האורחים, תדאגו להתאמה כך שהשולחנות הנמוכים יתאימו לגובה של ילדים והשולחנות הגבוהים מתאימים למבוגרים.
בנוסף, יש לתת את הדעת לכמות האנשים שאמורים לשבת ליד אותם שולחנות החל בשולחן זוגי ועד שולחן ל 4 אנשים, 6 אנשים, 8 אנשים, 10 אנשים ואפילו עד 12 אנשים.
יש צורות שונות של שולחנות – שולחנות עגולים, שולחנות מרובעים, שולחנות אובליים ושולחנות מלבניים.
ניתן להושיב את האורחים סביב שולחנות אבירים ארוכים מלבניים שמקרבים זה לזה ויוצרים אווירה משפחתית אשר מגבירה את התקשורת בין האנשים
אפשרות נוספת היא הושבה סביב שולחנות קטנים ואינטימיים כשהם פזורים בשטח של האירוע.
השכרת ציוד לאירועים –
www.mr-mor.co.il

הוסף תגובה