טיפים לבחירת שערים חשמליים

רכישת שער חשמלי היא הוצאה משמעותית ופעולת השער מהווה חלק אינטגרלי משגרת היומיום. מסיבות אלה בחירת השער המתאים לחניה ובחירת החברה שתספק את השרות מלוות בהתלבטויות רבות.

ראשית חשוב להכיר אילו סוגי שערים חשמליים קיימים בשוק כדי לבחור מה מתאים עבורכם:

  • שערים נגררים/שערי הזזה – אלו שערים הנעים על גבי מסילה, בדרך כלל בצורה חד כיוונית ימינה או שמאלה. חסרונם הגדול הוא בכך שהם דורשים מרחב נוסף מעבר לרוחב הפתח של החניה עבור התקנת המסילה ולכן מתאימים יותר לבעלי חצר גדולה.
  • שערי כנף – שערים חשמליים הנפתחים פנימה או החוצה, צורתם הקלאסית היא שתי כנפיים הנפתחות לכיוונים מנוגדים אך יש גם שערים בעלי כנף אחת. יתרונם הוא פתיחה מהירה של השער אך גם הם דורשים שריון של מרחב נוסף שאליו ייפתחו הכנפיים של השער.
  • שער קונוזולי – פועל בדומה לשערים נגררים אך המסילה שלו נמצאת מעל פני הקרקע. בדרך כלל עושים בו שימוש בכניסה למפעלים, מוסדות ויישובים שבהם פני השטח מקשים על התקנת שער נגרר רגיל.
  • שערים מתרוממים/שערי גלילה – שערים אלו נפתחים כלפי מעלה בצורה נגללת כמו תריס או מתרוממים במקביל לתקרה. יתרונם הגדול הוא בכך שהם מתאימים גם לפתחים קטנים ומאפשרים אטימה מוחלטת של הפתח ולכן מספקים הגנה מושלמת על הרכוש.

 

לאחר שהתוודעתם לסוגי השערים חישבו היטב מה מתאים לחניה שלכם, אילו מגבלות קיימות, מה חשוב לכם ותוכלו לבחור את השער האידיאלי עבורכם.

בהצלחה!

הוסף תגובה