כל היתרונות והקשיים האפשריים של רכישת המתנה נעימה עם קריינית מקצועית

אנשים רבים כיום לא אוהבים לדבר בטלפון, בעיקר בגלל שיש אפשרות להעביר את כל המידע הדרוש באמצעות מיילים או הודעות מיידיות. עם זאת, בתחום השירות לעיתים אין מנוס מלהתקשר, ופעמים רבות עדיין יש עומס על הקו הדורש מאנשים לחכות זמן רב לקבלת שירות. בנוסף, בחברות מסוימות יש גם המון שלוחות ולאנשים נגמרת הסבלנות להאזין לכל האפשרויות שמונים בקול מונוטוני. לכן, על מנת לקבל אנשים לא עצבניים מדי על הקו, יש להשקיע ולהקליט המתנה נעימה עם קריינית מקצועית. זה יאפשר לכם גם ליצור חזות הרבה יותר מקצועית לעסק שלכם.

מה הדרישות הבסיסיות עבור המוצר הזה?

על מנת לקבל המתנה נעימה, אתם צריכים למעשה שני מרכיבים עיקריים: הטקסט שיוקלט וההקלטה עצמה. על מנת שהטקסט יציג בצורה איכותית את החברה שלכם, מומלץ לפנות לקופירייטרים שירכיבו עבורכם את המשפטים הקלילים והנעימים ביותר, כאלה  שגם יעבירו את הרעיון וגם לא יעיקו על אוזניי האנשים על הקו. במידה ואתם מאמינים שניתן לעשות זאת בצורה עצמאית – עדיין כדאי להעביר את הטקסט לגוף ג' לשם שיפור וליטוש. ובשלב הבא – מוצאים את נותן שירותי הקריינות.

קריינות זהו שם די נרחב לכל עבודה הדורשת הקלטה של קול דיבור. יכול להיות שמדובר בטקסט של עשרה מילים, או הקראה רציפה של ספר שלם לאורך 10-15 שעות. בשני המקרים מדובר בקריינות וחשוב מאוד למצוא את האדם המיומן והמקצועי ביותר לביצוע העבודה, גבר או אישה.

למה דווקא המתנה נעימה עם קריינית מקצועית? 

אין ספק שאנו חיים בתקופה שבה שוויון בין המינים כבר לא כזה חלום רחוק, אך עדיין קיימת מעין חלוקה מגדרית הקובעת מה עדיף למישהו לעשות. כך, כיום יותר מקובל שנשים מקליטות את הטקסטים בהמתנות של החברות. זה קורה מהסיבה הפשוטה שהקול הנשי הינו מרגיע יותר באופן פוטנציאלי, ומאפשר להעביר מידע בסיסי בקלות. בעוד קולו של גבר בדרך כלל משדר יותר סמכותיות ולעיתים יכול גם לאיים. האישה הינה אובייקטיבית יותר ובו-זמנית בו ניטראלית. אך לא כל אישה יכולה לבצע הקלטה איכותית של המתנה נעימה עם קריינית מקצועית. על מנת שההקלטה תהיה  איכותית, נדרש ניסיון בתחום ומומלץ גם השכלה. כמו כן נדרשת יכולת מלאה לשלוט על הקול שלכם – זאת אומרת למנוע נשיפת אוויר חזקה לתוך המיקרופון, יכולת לקרוא את גלי הקול על גבי המסך על מנת להבין כיצד למנוע "קפיצות" לא נעימות לאוזן ועוד.

 

הוסף תגובה