כיצד לרכוש בשמים בזול?

על טעם וריח אין מה להתווכח – המשפט הידוע והמוכר. לכל אחד יש טעם שונה בבגדים, נעליים, וכמובן גם בבשמים. קיימים כיום המון סוגים של בשמים בזול איכותיים: בושם מדגם רושאס, מהמותג היוקרתי של נאוטיקה, בושם בולגרי, בושם מבית המותג יגואר ועוד המון רבים וטובים. המטרה הסופית היא שכל אחד יבחר לעצמו את הבושם לפי סוג הריח שהוא אוהב.

בניגוד למה שרבים אולי חושבים, קניית בשמים בזול היא סוג של מסע – אם כבר יודעים מראש איזה בושם קונים אז הקניה היא פשוטה וקלה ומהירה. אבל אם מחפשים בושם ייחודי, אחר ומעניין, זה כבר משהו אחר. דבר נוסף שיש לשים לב זה שכאשר קונים בשמים הוא בדיקת המחיר, אם הוא די גבוה, ובמידה והמחיר הוא גבוהה, כדאי לנו לחפש אפשרויות משתלמות כמו הנחה, קופונים, 1+1 או כל דבר על מנת להוזיל עלויות ובצדק.

האם בשמים שנמכרים בזול הם פחות איכותיים?

ברום המקרים כשאנו רואים בושם במחיר זול לפעמים עולה המחשבה שמדובר בבושם פחות איכותי אבל האם מחשבה זו אכן נכונה? לא בטוח.

יש חנויות שונות שיוצאות במבצעים לבשמים מוכרים וידועים, אבל כדי לרכוש את הבושם צריך להגיע עד לחנות לבדוק את הבושם ולנסות אותו , לעמוד בתור ולחכות. כפי שידוע כיום אין יותר מידי זמן פנוי וצריכים הכל באופן מיידי, אז מה ניתן לעשות? האם יש אופציה להקל על רכישת הבושם? ובכן התשובה היא כן.

עולם הטכנולוגיה הוא מתפתח ומתקדם בקצב מסחרר וכך גם בתחום הבישום, ישנם אתרי אינטרנט בהם ניתן למצוא מגוון בשמים מובילים וידועים במחירים מוזלים הרבה יותר מאשר בחנויות ובפארמים השונים. אבל איך בוחרים את הבושם? ובכן אם אתם כבר יודעים איזה בושם אתם הולכים לרכוש אז הבחירה היא קלה יותר, בעזרת קליק אחד על האתר הספציפי הבושם כבר עושה את דרכו אליכם.

אך אם הבחירה לרכישת בבושם היא קצת יותר מורכבת יש את אופציה ללכת לחנות הבשמים הקרובה להתיז מכמה סוגי בשמים (לרוב עד 3 סוגים לא יותר) ולבחור את הבושם הנכון, לאחר מכן לחזור הביתה ולהזמין את הבושם באתר האינטרנט שיוצא הרבה יותר זול.

לא תמיד היקר הוא הטוב ביותר ולכן זו אופציה נהדרת לרכוש בשמים דרך האינטרנט. כפי שכבר הוזכר לכל אדם יש סגנון משלו ואת הריח שהוא מעדיף ולכן בושם אחד יכול להתאים מישהו ולאחר לא. חשוב ללכת עם הבחירה שלכם ולא מה שאופנתי וחדש – זה יכול להיות שילוב נפלא אך קודם כל לבחור בושם לפי טעמכם האישי.

בסופו של דבר כדאי לכם ללכת עם בושם אחד במשך תקופה מסויימת ולבדוק את חוות דעת החברים שסביבכם. חלק לא מבוטל מהצרכנים לא יודעים לבחור בשמים שהם מתחברים אליהם ולכן הם עושים סקר שוק בין החברים והמשפחה וכך הם מגיעים להחלטה וודאית על בושם שהם הולכים להישאר איתו.

הוסף תגובה