קידום אתרים

הצורך בקידום אתרים רק הולך וגובר, כיום רוב העסקים בין אם מדובר על עסקים קטנים, או בינוניים ואפילו הגדולים יותר נעזרים בבניית אתרים וקידום אתרים על מנת למנף את העסק שלהם ולחשוף אותו ללקוחות רבים יותר. לפני שניגשים אל עבודת בניית האתרים יש לבדוק היטב מספר פרמטרים חשובים על מנת לאפשר לעסק להמריא ולמקם את עצמו בדפים הראשונים במנועי החיפוש.

תוכן איכותי– כדי שאתר העסק יהיה אכן ראוי להערכה חשוב מאד להכניס בו תוכן קריא, וחשוב. שייתן לגולש או למי שמחפש שירות כה או אחר את המידע הרלוונטי והנכון, בתוך זמן קצר. תוכן עם מילות מפתח מדויקות יכולות להביא תוצאות מושלמות חשוב לבחור את מילות המפתח בקפידה ודיוק מוחלט. ישנם לקוחות שמחפשים מידע בעזרת שאלה , ולכן לתוכן יש משמעות רבה בעניין שכן אם אותו תוכן עוסק בשאלה הספציפית שאותה שאל הלקוח , מיד יעלה לו התוכן הנכון ובית העסק המתאים.

כדי שהאתר יגיע למקומות הראשונים במנועי החיפוש יש לעדכן אתה תוכן על מנת ליצור תנועה באתר, עדכון התוכן בצורה קבועה ושוטפת יביא לקוחות פוטנציאלים. וזה מה שבעצם אותו בעל עסק רוצה. כאשר מנוע החיפוש רואה שיש תנועה, ובכל פעם קיים תוכן אחר עם מידע אחר הוא יזהה שמדובר באתר רלוונטי לגולשים וימקם אותו במקומות הראשונים.

עיצוב האתר– אתר שיביא יותר לקוחות הוא אחד כזה שימשוך את העין של הלקוחות, אם זה מבחינת צבעים, עיצוב האתר, תוכן שפונה בדיוק לגולש , וכדומה. חשיבות עיצוב האתר היא גבוהה מאד, לכן בבניית אתרים יש לפנות לאנשי מקצוע שיעצבו ויבחרו את הפורמטים, והדגשים עיצובים שימשיכו לקוחות, יחד עם זאת יש להתאים את עיצוב האתר לעסק עצמו,תמונות מתאימות וכן הלאה. לצורך \העניין אם מדובר במאפייה או קונדיטוריה מן הראוי שבאתר יהיו תמונות של עוגות, מאפים ועוד.

הנעה לפעולה– בסופו של דבר רוצה בית העסק לקבל אליו לקוחות בשביל זה הוא משלם והוא רוצה תוצאות מוכחות בשטח ובצדק. כאשר מקדם אתרים רוצה לייצר ולעצב את האתר כך שיגיעו לקוחות חשוב ליצור אצל הלקוחות סוג של הנעה לפעולה כלומר שהלקוח מעצמו ירצה כבר לפנות אל בית העסק ולקבל את השירות שהוא מחפש. הנעה לפעולה היא חלק בלתי נפרד מתכנון ובניית אתרים.

כל האמת בפרצוף– הזמנים כיום הם מאד מדודים וחשוב למצוא את המילים, התוכן, המוצרים שבית העסק מוכר. לקוח שמחפש מוצר מסוים לא יתחיל לנבור באתרים רבים, האתר הראשון שיעלה לו עם המוצר שהוא חיפש הוא יפנה אליו, ולכן כדי למשוך את הלקוחות יש להניח בדיוק את המוצר שמחפשים להוביל אותו למוצר עצמו בלי ללכת מסביב אחרת הוא פשוט ינטוש את האתר.

להיכנס לראש של הלקוח– זה אמנם קל להגיד אבל הרבה יותר קשה לבצע ולכן עבודה יסודית מראש יכולה לעזור. חשוב מאד להבין בעצם מה הלקוח רוצה, איזה שירות הוא מחפש, אם אתם הייתם בתור לקוח איך הייתם מחפשים את המוצר הזה? אילו מילות מפתח? מה נראה חשוב יותר או חשוב פחות? ועוד. כך אחרי עבודת שטח שכזו ניתן להגיע באופן מדויק ללקוח ולחשוב כמוהו.

על מנת שכל זאת יקרה יש לפנות לחברה מקצועית ומנוסה שתייצר עבורכם את האתר שיתאים לכם באופן מדויק, בעזרת בירור מקיף על עיסוקכם, מה אתם מוכרים? איזה עסק יש לכם? מה חשוב לכם שיהיה באתר וכן הלאה. חברת קידום אתרים בגוגל תדע לנתב את בניית האתר ולעצב לפי המידות והצרכים ולצור בשלמות את האתר שלכם.

 

 

 

 

הוסף תגובה