מטבחים כפריים עם נגיעות מודרניות

סגנון עיצוב הוא הדבר החשוב ביותר בכל תהליך של עיצוב מטבח ועיצוב בכלל. סגנון העיצוב, עליו צריך להחליט כבר בשלבים הראשונים הוא הגורם שעל פיו נקבעים קווי העיצוב, הגוונים, המרקמים, הפרופורציות, חומרי הגלם וכדומה, כשלאחר קבלת החלטה על סגנון העיצוב מתחיל התהליך של ירידה לפרטים הקטנים ועיצוב המטבח הספציפי על פי העדפות הלקוח ועל פי העקרונות המקצועיים. הדברים נכונים בכל פריט עיצוב שהוא, בין שמדובר על פריט אופנה ובין שמדובר על מטבחים כפריים. יחד עם זאת, סגנון העיצוב יכול להיות מורכב יותר מאשר סגנון אחד הומוגני, ולהביא לידי ביטוי שניים או שלושה סגנונות במקביל, במינונים שונים.

סגנון עיצוב משני לצד סגנון דומיננטי

כך למשל, אם אתם אוהבים את סגנון העיצוב של מטבחים כפריים, אבל מצד שני גם רוצים לשמור על קו עיצוב מודרני בכל רחבי הבית, בהחלט תוכלו להזמין מטבח בעיצוב כפרי עם נגיעות מודרניות, נגיעות שיכולות לבוא לידי ביטוי במרכיבי הריהוט של המטבח, בשילוב מוצרי חשמל וטכנולוגיות שונות ברחבי המטבח, בריצוף של המטבח, בתאורת המטבח, במנגנוני אחסון חכמים וכדומה. יחד עם זאת, המטבח צריך להיות בעל מאפיינים כפריים דומיננטיים, ולכן בנושא חומרי הגלם, הגוונים והמרקמים, הנטייה תהיה ללכת בצורה מלאה עם סגנון העיצוב הכפרי, ואת הנגיעות המודרניות ניתן יהיה ליישם באלמנטים אחרים.

מגוון דרכים להביא לידי ביטוי את הסגנון המודרני

סגנון העיצוב המודרני יכול לבוא לידי ביטוי במגוון צורות ודרכים, החל בצבעים בהירים וצבעוניים יותר, או צבעים כהים מאוד מוגדרים, דרך מרקמים חלקים ומתוחכמים יותר וכלה בקווי עיצוב מפוסלים, מעוגלים, מיושרים או זורמים. את סגנון העיצוב המודרני ניתן לשלב במסגרת מטבחים כפריים גם באמצעות שילוב של חומרי גלם, מכשירי חשמל, פריטים דומיננטיים כמו אי מטבח המוצב בלב המטבח ונותן נגיעה מודרנית, על אף שהוא מעוצב לגמרי על פי קווי העיצוב הכפריים. שלל האפשרויות הוא גדול מאוד, אך בכל החלטה שמקבלים בהיבט זה, חשוב לבצע את הדברים על בסיס כללי העיצוב המקצועיים, על מנת להימנע מיצירת מישמש של עיצובים וסגנונות ללא כל טעם או ערך.

ייעוץ או ליווי מקצועי – חובה

בדיוק מהסיבה הזאת, עיצוב של מטבחים כפריים בשילוב נגיעות מודרניות, ולמעשה בכל מקרה של עיצוב מטבח, יש להיעזר בייעוץ מקצועי, אותו תוכלו לקבל בשתי רמות מרכזיות: ייעוץ מקצועי בלבד, במסגרתו תוכלו לקבל הנחיות מדוייקות, טיפים וכללים חשובים שעליכם להקפיד עליהם, או ליווי מקצועי צמוד ומלא לאורך כל תהליך עיצוב המטבח. בחירת המודל היא כמובן עניין של מחיר, ואם אין לכם את הרצון או היכולת להשקיע ביועץ צמוד, תוכלו בהחלט לקבל ייעוץ ראשוני, ואולי פגישת ייעוץ נוספת לקראת קבלת ההחלטות הסופיות, אך מעורבות של איש מקצוע חייבת להיות בשלב כזה או אחר של התהליך.

הוסף תגובה