עיצוב הבית – לבד או עם איש מקצוע?

התשובה היא ברורה והיא חד משמעית: עיצוב הבית הוא תהליך שצריך להתבצע בליווי איש מקצוע. יחד עם זאת, אצל רבים, הקונוטציה הראשונה שעולה בראש כאשר הם שומעים את צמד המילים "איש מקצוע" היא שמדובר בעוד עלות, משמעותית, שאותה צריך להוסיף על העלות היקרה גם ככה של עיצוב כל הבית. כמובן שאי אפשר לשלול את עצם העובדה ששירותיו של איש מקצוע עולים כסף, אך במאה אחוז מהמקרים, שירותים אלה הם אלו שעושים את ההבדל בין בית שמעוצב בצורה חובבנית ובין בית בעיצוב מקצועי ומרשים שגם עונה לצרכי הלקוח בצורה מלאה.

חסכון בעלות של טעויות ובעלות של נותני שירות

בנוסף לכך, תהליך של עיצוב הבית הוא תהליך שא' יכול להיות כרוך בטעויות רבות וב' מערב שורה ארוכה של אנשי מקצוע ונותני שירות כמו גם רכישות פריטי עיצוב, שעלותם היא שבונה את העלות הכוללת של התהליך כולו. אנשי מקצוע המתמחים בתחום העיצוב הביתי יכולים להפחית עבורכם משמעותית את עלויות התהליך בעצם זה שהם חוסכים מכם טעויות קרדינליות שעלותן יכולה להתברר כגבוהה יותר מכל סכום שהייתם משלמים לאיש מקצוע. כמו כן, אנשי מקצוע מכירים היטב את הענף ויודעים להכווין אתכם לאנשי מקצוע טובים, איכותיים וגם זולים, ולמצוא לכם עסקאות טובות ואטרקטיביות שלא הייתם יכולים למצוא בעצמכם.

לא רק עניין של עלות

האם יתרונות אלה מקזזים לחלוטין את עלות שירותיו של איש המקצוע? במקרים מסויימים לא ובמקרים אחרים בהחלט כן, ויחד עם זאת, עלות הוא לא הנושא היחיד שיש לקחת בחשבון. תהליך עיצוב הבית הוא תהליך יקר גם כך, ואם אתם כבר מקבלים החלטה לבצע אותו על מנת לשנות את סביבת המגורים שלכם, וליצור לעצמכם איכות חיים גבוהה יותר וסביבת מגורים נעימה יותר, כדאי שתעשו את זה כפי שצריך, ולא תגלו שבסוף התהליך נותרתם בלי הכסף, ועם עיצוב שאינכם אוהבים ויהיה עליכם לחיות איתו במשך שנים רבות קדימה.

ההבדל בין עיצוב מנצח ובין כשלון

עבודה עם אנשי מקצוע הוא לא דבר ששייך אך ורק לעולם העיצוב, וישנן משימות רבות שבהן אנו מזמינים אנשי מקצוע כמו עבודות אינסטלציה, חשמל, שיפוץ וכדומה. בתחום העיצוב, ההנחה שלנו היא שיש לנו טעם אישי טוב וכשרון מולד, ולכן אנחנו יכולים לעשות את זה בעצמנו. ברובם המכריע של המקרים זאת טעות, וכל עוד העיצוב אינו נשען על עקרונות עיצוב מקצועיים, הוא צפוי להיכשל.

הוסף תגובה