סיטונאות – לקנות יותר ולשלם פחות

בתור צרכנים אתם ודאי מחפשים הזדמנויות משתלמות. הרצון הוא לרכוש את המוצר או המוצרים שאתם מחפשים, באיכות טובה כמובן, ולשלם עליו מחיר כמה שיותר נמוך. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות רכישה סיטונאית. רכישת מוצרים באמצעות סיטונאות מספקת מחיר נמוך יותר על כל פריט. רכישה זו מוצעת גם לגורמים סיטונאיים – חנויות ובעלי עסקים, אך גם לגורמים פרטיים. לפני שאתם רוכשים מוצרים, בדקו האם ניתן לרכוש אותו בסיטונאות, בכמות גדולה, ומה פער המחיר שמוצע. יתכן ותגלו כי משתלם יותר לרכוש כמות מוצרים גדולה בבת אחת, במקום לפצל את קניותיכם לכמה הזדמנויות.

סיטונאות – מתי זה כדאי

אם אתם מתלבטים מה יותר משתלם, ישנו חישוב מאוד פשוט שתוכלו לעשות. אם אתם רוכשים מוצר ברכישה סיטונאית, מחירו יהיה נמוך יותר, זאת לאור העובדה שאתם רוכשים אותו בכמות גדולה. האם תמיד זה משתלם? לא בהכרח. בחנו פרמטרים נוספים: האם הרכישה כוללת דמי משלוח? האם תצטרכו למצוא מקומות אחסון למוצרים? האם מדובר על מוצרים שבכוונתכם למכור? האם יש תוקף למוצרים או שהם בעלי אורך חיי מדף ארוך?

לאחר שבחנתם את כל הפרמטרים, בדקו מה גובה ההנחה המוצעת ובדקו אם סך כל ההוצאות הנלוות עדין נמוכות, בהשוואה לרכישת פריט בודד.

 

בהצלחה!

 

הוסף תגובה