כיצד נעצב לעצמנו ארונות מטבח מושלמים?

אנו מוקפים במידע רב ופרסומות לעיצוב ארונות מטבח בהתאמה אישית, אך איך בתוך כל שלל המידע הזה, הפרסומות ואינספור הדוגמאות המוצאים לנו ברחבי הרשת ובאולמות התצוגה נוכל להביא את ביטוי האישי שלנו למטבח שיקלע למטרה האישית שלנו?

כאשר לכל המטבחים אותם פרמטריים בדיוק כולם כוללים ארונות מטבח, משטח שיש וכלים חשמליים ובכל כול אלו אנו מעוניינים בעיצוב ייחודי רק לנו.

בתור התחלה היינו ממליצים לשתף בתהליך איש מקצוע בין אם זה מעצב\ת ארונות מטבח או נגר מטבחים מקצועי שהידע שלו כולל ידע עיצובי וטכני גם יחד. בעל מקצוע איכותי רואה בארונות מטבח שלכם אופציות עיצוב רבות וכן התאמה לצרכים הספציפיים שלכם.
מהו אופי השימוש שלכם במטבח? או במילים אחרות – עד כמה המטבח שלכם פעיל בחיי היום יום שלכם?
בבתים שאופי הפעילות במטבח הוא פעיל חשוב לשים דגש על משטח עבודה גדול ככל שהחדר מאפשר זאת. ואילו במטבחים בהם הפעילות אינה רבה כל כך אפשר יותר להשקיע באביזרי נוי משלימים ולתת להם מקום ייחודי.


אם ילדים קטנים הם בעלי הבית במטבח כפי שאתם, חשוב לשים דגש על אמצעי בטיחות רבים כגון סגירת הארונות מטבח והמגירות בטריקה שקטה, אז רמת הסבירות שילד יפצע מסגירת דלת הארון או המגירה נמוך במיוחד וכן מיקום מוצרי החשמל במיקום גבוה בארון מטבח.
החשיפה הגבוהה שלנו למדיה מאפשרת לנו חסכון גדול בזמן ובכוחות כאשר אין כבר יותר צורך לכתת רגלינו בין אולמות התצוגה. דגמים רבים וכן שפע של צבעים ניתן היום לראות ברשת האינטרנט ולקבל מושג ראשוני של איך נרצה לעצב לעצמנו את הארונות מטבח ללא עייפות מיותרת.
לאחר שאספנו את המידע הזה ודיללנו את סוגי הארונות מטבח שאיננו רוצים את סגנונות העיצוב שנשארו רלוונטיים עבורנו נשלב יחד עם אופי השימוש האישי שלנו.
בנקודה זו כל אחד ואחת מאיתנו צריכים לקבוע בעצמם איזה כלים במטבח הם בעלי שימוש יום יומי ואילו בשימוש נמוך, כאשר הכלים שהינם בשימוש יום יומי למקם בארונות מטבח במרכז המטבח ואילו הכלים שאיננו כמעט משתמשים בהם למקם בארונות מטבח מרוחקים. ובהתאם לכמות ולגודל הכלים לבנות ארונות מטבח מתאימים.
טיפ קטן שהיינו ממליצים ביותר להשתמש בו:
מי לא מכיר את העובדה הנפלאה שתמיד וליעה ולמטאטא אין מקום נוח. רובנו שמים אותו סמוך למקרר. כמה נפלא יהיה אם נבנה ארון ייחודי להם, צר וארוך, שלא נצטרך ליהנות ממראה המטאטא כל פעם בבואנו לפתוח את המקרר.


טיפ קטן נוסף וחשוב לציבור שומרי המסורת:
פלטת השבת שלכם. היכן אתם מאחסנים אותה במהלך השבוע? שכן גודלה לא מתאים לכל סוג של ארון מטבח רגיל, היא פשוט לא מתאימה לשום ארון. מצד אחד היא צרה, מצד שני היא ארוכה. אם נאחסנה בארונות מטבח רגילים נצטרך ארון גדול שכן היא ארוכה, אך בגלל שאינה תופסת מקום בגובה "נבזבז" מדף שלם. כמה יהיה נחמד בבואנו לתכנן את הארונות מטבח שלנו אם נבנה ארון ייחודי לפלטת השבת צר וארון גם הוא.
באופן הזה נחסוך חלל רב בארונות מטבח, שכן כל פריט מקבל מקום ייחודי , חפצים קטנים לא צריכים לקבל חללים גדולים וכו'.
לפני בואכם לעבוד עם איש מקצוע הכינו לעצמכם רשימה אישית משלכם.

הוסף תגובה