טיפים חשובים לאיטום גגות בירושלים

גרים באיזור ירושלים? כדאי שתבצעו איטום גגות לעיתים קרובות. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למנוע נזקי רטיבות, עובש ונזילות בתוך הבית או העסק:

א. בחרו שיטת איטום שמתאימה לסוג הגג – ירושלים נמצאת במרכז הארץ ומזג האוויר בה מתאפיין בטמפרטורות נמוכות במיוחד במהלך החורף. יחד עם זאת, סגנונות הבנייה בירושלים לא אחידים וכמעט בכל שכונה ניתן לראות גגים שמרוצפים בצורה שונה. המשמעות היא שעליכם לבחור שיטת איטום שמתאימה לסוג הגג כדי ליהנות מהיתרונות שלה. אל תסתפקו באיטום סטנדרטי והתייעצו עם אנשי מקצוע מתאימים כדי לקבל המלצות אופרטיביות.

ב. בחרו קבלני איטום מנוסים – נצלו את ההיכרות שלכם עם חברים ובני משפחה בירושלים כדי לאסוף המלצות על קבלני איטום מנוסים. תנו עדיפות לקבלן מקומי שמכיר את שיטות העבודה בירושלים, את חומרי האיטום שמתאימים לתנאי מזג האוויר וגם את המחירים המקובלים בענף.

ג. בצעו איטום גגות בירושלים גם בדירות חדשות – כדאי לבצע איטום גגות בירושלים גם בדירות חדשות ובבתים שנרכשים ישירות מהקבלן. אל תסתפקו בהצהרה של הקבלן לגבי האיטום ובדקו בעצמכם את רמת הבידוד. זכרו שעדיף לשאת בהוצאות על איטום באופן חד פעמי, מאשר להתמודד עם הנזקים החמורים של הרטיבות והנזילות.

ד. אל תחכו לחורף – הטעות הנפוצה של תושבי ירושלים היא לחכות לחורף כדי לתאם שירותי איטום. איטום גגות בירושלים בחורף יהיה יקר בעשרות אחוזים מאיטום בקיץ, והוא גם לא תמיד אפשרי. את האיטום מבצעים רק על גגות יבשים ולכן אין טעם לנסות ליישם את החומרים השונים במהלך הימים הגשומים.

שיטות מתאימות לאיטום גגות בירושלים

יש שיטות איטום שיכולות להתאים לכל הבתים והדירות בירושלים. אפשר לבצע איטום ביריעות ביטומניות על מנת להבטיח עמידות לאורך זמן, או לשלב בין איטום ביריעות PVC לבין רשת אינטרגלס ויריעות משוריינות.

במידה ואתם גרים בבית עם גג מרוצף, תוכלו לבצע את האיטום עם חומרים משחתיים ולמנוע את הצורך בהרמת המרצפות. עם זאת, עקבו אחר האיטום והגיבו במהירות לרטיבות בקירות.

הוסף תגובה