למה כדאי להתקין תריסים חשמליים?

יש לא מעט אפשרויות בבואכם לבחור בתריסים חדשים לבית שלכם, אולם אין ספק שהאפשרות המובילה, צריכה להיות התקנה של תריסים חשמליים. למה דווקא התריסים החשמליים נחשבים לפתרון הטוב ביותר? כפי שתראו מיד, לתריסים החשמליים יש כמה יתרונות מרכזיים, שאף ניתן לומר שהם בלעדיים עבורם. מבחינתכם אתם יכולים סוף כל סוף ליהנות מפתרון שהוא גם יפה, גם נוח, וגם בטוח, אז למה בעצם לא לרוץ ולהתקין כבר עכשיו?

פירוט מלא על היתרונות של התריסים החשמליים

  • התריסים הנוחים ביותר – עם יד על הלב, כמה פעמים התעצלתם לקום מהספה רק כדי לפתוח את התריסים או לסגור אותם? כשמדובר על תריסים לחלונות גדולים בבית, זה הרי ממש טרחה רצינית. לעומת זאת במקרה של תריסים חשמליים אין שום בעיה. התריסים מצוידים במפסקים שאיתם הסגירה והפתיחה היא פשוטה יותר מאי פעם. במקביל לכך, התריסים המודרניים החדשים גם מגיעים עם שלט רחוק ועם חיישן. כך אתם אפילו לא צריכים לקום מהספה כדי לפתוח או לסגור את התריסים הללו, ואתם מקבלים את הפתרון הנוח והמפנק ביותר!
  • שליטה על כמות האור – עוד יתרון חשוב מאד בהתקנה של תריסים חשמליים, היא ביכולת שלכם לקבל שליטה טובה יותר על כמות האור שנכנסת לחדר – והרי זו בעצם כל המטרה בהתקנת התריסים מלכתחילה! אתם יכולים לסגור לגמרי את התריסים החשמליים וליצור חשוך בבית, אפשר גם לסגור ולהשאיר כמה פתחים קטנים שיאפשרו לאור לחדור פנימה, ואפשר גם לפתוח את התריס למחצה, או כמובן להעלות אותו לגמרי כלפי מעלה. האפשרויות הן הרבה יותר מגוונות וניתנות להתאמה אישית, בהשוואה לתריסים רגילים.
  • הפתרון הבטוח יותר – שימו לב בנוסף כי תריסים חשמליים יכולים גם לשמש בתור שכבת הגנה חשובה מאד לבית שלכם. על מנת שהדבר יהיה יעיל, רצוי מאוד לבחור בתריסים חשמליים שעשויים מאלומיניום, שהוא חומר חזק למדי. כך אם פורץ ינסה להיכנס לבית שלכם הוא יתקל בשכבת התריסים העבה הזו.

וזה גם פתרון יפה במיוחד

נוסף על כל הדברים שציינו, כדאי גם לזכור כי המראה של התריסים החשמליים כיום הוא יפה מאד, ואפשר גם להזמין תריסים מעוצבים שהם גם חשמליים.

הוסף תגובה