מעצבים את הבית עם לידור דלתות

 

עד היום חשבתם שעיצוב הבית כולל רק צביעת קירות והחלפת רהיטים? תחשבו שוב!

עולם עיצוב הפנים השתנה באופן משמעותי בשנים האחרונות וכיום , כחלק בלתי נפרד מתוך הליך חידוש ועיצוב הבית, נהוג גם לקחת בחשבון את דלתות הבית.
בהתאם לכך – עום הדלתות השתנה גם כן וניתן למצוא עיצובי דלתות רבים (הן בדלתות הכניסה והן בדלתות הפנים) אשר יכולים להפוך את ביתכם לבעל מראה חדיש ויוצא מן הכלל.
על אילו עיצובים מדובר? תנו לנו לעזור לכם.

איך מחליטים על עיצוב הדלתות?

אז אין ספק שהפרמטר כאן של טעם אישי נכנס ובגדול אך עם זאת, אנו רוצים לציין פרמטר נוסף שאולי לא מספיק נותנים/שמים עליו דגש והוא כמובן העיצוב הכללי של הבית.
אם יש לכם עיצוב רטרו או לחילופין עיצוב וינטאג', הרי שדלתות כפריות לא כל כך יתאימו לאופי העיצובי של הבית.

ולכן, לפני הכל, עליכם לברר מהו העיצוב הדומיננטי בבית. לאחר מכן, חשוב לבדוק מהם הצבעים שיש לכם ולהתאים על פי כך גם את צבעי הדלתות והמשקופים. זכרו: הכנה מראש יכולה לעזור לכם רבות בהצלחת הפרויקט העיצובי.

 

סוגי דלתות בלידור דלתות

ניתן למצוא מגוון של דלתות, בכל הסוגים, צבעים ופרזולים.
דלתות כפריות נחשבות כאחת מהאופציות הטובות ביותר הן בשוק בכלל והן אצלנו באולמות התצוגה השונים הפזורים ברחבי הארץ לנוחיות קהל לקוחותינו.
תוכלו למצוא דלתות אלו בקשת נרחבת של צבעי עץ, פרזולים שונים – חלקם עדינים, חלקם יותר בולטים וגסים ועל ידי כך ניתן למצוא בקלות את הדלת הנבחרת לביתכם.

דלתות מודרניות – דלתות מודרניות לא רק מתאפיינות בעיצובים עכשוויים אלא גם בצבעים יותר "קרים" – שחור, אפור וכן הלאה. ניתן למצוא אצלנו את העיצובים החדשים ביותר בקטגוריה דלתות מודרניות שמתאימות, איך לא, לבתים בעלי עיצובים מודרניים המחפשים להשלים את העיצוב הכולל של ביתם בעזרת אלמנט של דלתות אלו.

דלתות רטרו – באופן מדהים למדי דלתות רטרו הן לא מוצר פופולרי בתחום הדלתות אך הן מתחילות לקבל "מקום של כבוד" בשנים האחרונות אצל חברות דלתות רבות ובצדק!
מדובר על חגיגה של צבעים, שילובים יוצאים מן הכלל של פרזולים, ידיות שהופכים את הדלתות הללו לייחודיות ומיוחדות בתחום.

מחפשים לדעת פרטים נוספים אודות אפשרות זו? אל תהססו להיכנס אל הקישור הבא: דלתות פנים וכניסה של חברת לידור דלתות.

הוסף תגובה