עבודות ניסור בטון – טיפים

מתי נזדקק לשירותיו של בעל מקצוע בתחום עבודות ניסור וקידוח? ישנם לא מעט מקרים שאנו נדרשים לכך: לצורך הגדלת חדר, הריסת קיר, ניסור פתחים על מנת להתקין דלתות, הריסת ממ"ד ישן, ועוד. כדי שעבודת הניסור תתבצע באופן יעיל ומקצועי וכמובן בטיחותי יש לפעול לפי פעולות הבאות.

איך לעבוד נכון – ניסור וקידוח

מספר דברים שיש לדעת לפני שמזמינים חברת עבודות ניסור וקידוח. לבדוק בדיוק את המקום בו יבוצעו עבודות הניסור, חשוב לסמן את המקום, עבודות ניסור בטון יוצרות לכלוך ופסולת ולכן לאחר ביצוע העבודות הללו חשוב שיהיה פינוי פסולת ע"י אותה חברה, לבדוק שיש מספיק מקום לביצוע עבודת הניסור ואם קיימת בעיה מומלץ לעדכן את הגורמים לכך ולייצר אלטרנטיבות אחרות. לפני תחילת עבודת הניסור יש לבדוק אם אין חוטי חשמל, כבלים, מים וכן הלאה בתוך הקיר על מנת לא לגרום נזק גדול יותר, ולכן יש לבדוק היטב את האזור לפני מועד הניסור.

שימוש בציוד טכני הוא חלק בלתי נפרד מביצוע עבודות ניסור וקידוח, ולכן לפני שמזמינים חברת ניסור וקידוח יש לבדוק היטב באילו כלים היא משתמשת , חשוב שיהיה מסור גדול שיחתוך את הבטון בצורה מדויקת מבלי להשאיר סדקים מיותרים או לגרום לנזק במבנה.

כמו כן חשוב לבלום את נפילת קיר הבטון כדי לא להזיק לרצפה ובמקרים כאלו יש להניח בולמים לריכוך הנפילה והגנה על הרצפות.

בנוסף מומלץ לקבל ייעוץ ממהנדס בניין שיבדוק ויוודא שביצוע עבודת ניסור וקידוח הבטון אכן יכולה להתרחש באין מפריע ואין סיכונים.

לעבוד עם חברה מקצועית

חשוב לבדוק היטב איזו חברה אתם מזמינים לביצוע עבודות ניסור וקידוח. מדובר פה על ביצוע עבודה מדויקת ולא סתם לחצוב בקיר אלא חשוב שהניסור יהיה על המילימטר ולא יחרוג, כי אם יש חריגה זה יכול להיות חמור מאד. חברה שעוסקת בתחומים אלו צריכה להיות אמינה, ומקצועית ובעלת ידע רב בתחום, הפועלת בשיטות מתקדמות ופועלת במתן שירות יעיל ובטיחותי ללקוחות שלה.

אנו ממליצים לוודא שהחברה שאתם מעוניינים לעבוד איתה היינה בעלת תיק עבודות רחב היקף ושכוללים גם המלצות חמות רבות מצד לקוחותיה. במידה ואתם נתקלים בחברה חדשה אשר לא ותק של מספר שנים בודדות, אנו ממליצים להגיע למקומות שבהם החברה ביצעה את עבודות הניסור, לשאול את הלקוחות מספר שאלות, וכך לוודא שהעבודה בוצעה במלואה ובשביעות הרצון של לקוחות החברה.

במידה ולחברה שאתם פונים אליה יש אתר אינטרנט הכוללים תמונות, וסרטונים עדכניים של עבודות שהם ביצעו, הדבר מעיד על מקצועיות החברה ועל כך שהם מבצעים עבודות ניסור רבות.

תכנון העבודה חשוב לא פחות מביצוע העבודה, ולכן חברה מקצועית ובעל מקצוע שיודע מה הוא עושה, יתכנן מראש את השלבים לעבודה ובסופו של דבר יבצע אותה באופן המקצועי ביותר והראוי ביותר.

הוסף תגובה