מתנות לגנים לסוף שנה

אין ספור אפשרויות של מתנות לגני ילדים ניצבים בחנויות השונות, אבל מה באמת חשוב כאשר בוחרים מתנה לילדי הגן. האם אפשר להסתפק במתנה קטנה וקולקטיבית לכולם, או ליצור משהו ייחודי ומיוחד שייתן ערך מוסף לילד. בהחלט מדובר על החלטה לא פשוטה ויש לקחת זאת בחשבון. יחד עם זאת שילוב של הדברים יכול להיות פתרון מנצח.

 אז מה עושים?

מתנות של גני ילדים בסיום השנה מתקבלות בטום טקס הסיום או מסיבת סיום ולכן זה יכול להקל מעט על הרכישה מכיוון שכך יודעים את התאריך שבו כל המתנות צריכות להיות מוכנות ואפשר להיערך בהתאם. בדר"כ צוות הגן פועל ימים כלילות על מנת להביא את המתנה המיוחדת לילדי הגן, אבל כיום ניתן למצוא מתנות מקוריות ומיוחדות באתרי האינטרנט השונים ולהקל במידת מה על צוות הגן.

הבחירה כמובן היא לשיקולה של הגננת ויש מספר אלמנטים חשובים שצריכים להילקח בחשבון כמו למשל אם מדובר בקבוצות גיל קטנות מאד יש לבחור מתנה שתתאים להם ותאפשר להם ליהנות ממנה, לצורך העניין משחק הכולל חלקים קטנים לילדים בני 2-3 לא ממש בטיחותי ויש לחשוב על חלופה אחרת.

שאלת התקציב

גם לגבי המחיר יש השפעה גדולה מאד עבור בחירת המתנה , הרי לא מדובר בילד אחד או עשרה אלא זוהי קבוצה גדולה שיכולה להיות כ 30 ילדים ולכן יש לבדוק מהו התקציב שמתאפשר לרכישת המתנה. תקציב מוגדר מראש יכול לחסוך הרבה סיבוכים ואי נעימויות.כמובן לא להפריז מידי וגם לא לחסוך יתר על המידה, תקציב סביר יכול להיות מתאים. דבר נוסף וחשוב לא פחות הוא מהיכן מבצעים את ההזמנה , חנות או מקום מוכר יכול להוות בטחון רב ובכך להבטיח שהמוצר יגיע בשלמותו ובזמן וכמובן באיכות גבוהה המתאימה לילדים בגיל הגן.

מרוב המבחר שיש לעיתים הולכים לאיבוד ולא יודעים באמת מה לבחור, לכן הפתרון היחיד והנוח ביותר זה לפנות לחברה שבה תמצאו את כל הרעיונות המקוריים והיצירתיים שיכולים להתאים. לקבלת טיפים ורעיונות למתנות סוף שנה לחצו כאן.

גיפט פור קידס – חנות אינטרנטית לממכר מתנות לגנים לסוף שנה בשלל מחירים וסוגים.

הוסף תגובה