עורך דין גירושין – מדריך לבחירה נכונה

הליכים משפטיים מורכבים יש ללא הרף ולפעמים הליכים אלו דורשים הרבה סבלנות, אורח רוח ומקצועיות. אחד הנושאים שצריך לדעת עליהם את הדעת ולבחור ביתר דייקנות הוא תחום הגירושין, מדובר על נושא מורכב שיש בו פרטים אישיים, רגשיים, ומשפטיים ועל עורך הדין להיות משענת חוקית ורגשית למבקש השרות.

לצערנו לא פעם נתקלים מתגרשים בעורכי דין שאינם מיומנים דיים, או שחלילה מנצלים את הרגע הזה ואינם מבצעים את העבודה כנדרש. לכן כדי למצוא את עורך הדין לענייני גירושין בצורה הנכונה והטובה ביותר צריך לשים לב למספר דברים קריטיים מאד.

איך יודעים מיהו עורך דין גירושין מקצועי?

מרבית האנשים אוהבים להישען על המלצות, או אנשים קרובים שיכולים להעיד על תפקודו של עורך הדין כזה או אחר , וכמובן אין פסול בזה , להיפך זה חשוב מאד.

יחד עם זאת כל מקרה לגופו יכול להיות שאותו עורך דין גירושין סיפק לממליץ עבודה טובה והוא מאושר, אבל יכול להיות שהמקרה שלכם הוא שונה ואותו עורך דין אינו בקיא, מכיר או יודע באופן שוטף את כל החוקים הנוגעים בתחום שלכם, ולכן גם כאשר מדובר בהמלצה חשוב לבדוק באיזה תחום אותו עורך דין עוסק ולפי כך להחליט האם נכון הדבר להסתייע בשירותיו המקצועיים.

האם לקחת משרד עורך דין גדול או קטן?

התשובה לכאורה יכולה להיות ברורה, משרד גדול הוא בעל חשיבות עליונה הוא משרד רציני יש שם הרבה עורכי דין ואפשר לקבל שירות אמין ומועיל, האמנם? לא בטוח. לפעמים דווקא במשרדי עורכי דין גדולים השירות הוא שונה, ואם מדובר על תיק "קל" יחסית יכול להיות שתופנו לקבל שירות מעורך דין מתחיל, שאינו מנוסה כל כך (נכון כל אחד צריך לקבל הזדמנות ,אך שמדובר במקרים מורכבים חשוב למצוא עורך דין מומחה) יכול להיות שבמשרדי עורכי דין גדולים לא תמיד ניתן לדבר ישירות עם עורך הדין ולעיתים זה דבר שיכול לעכב את הליך הגירושין.

ולכן כל הדרכים כשרות וחשוב לבדוק היטב לאיזה משרד עורך דין פונים, גם משרדים קטנים יכולים לתת מענה הולם לא פחות מקצועי כמו משרדים גדולים יותר.

הוסף תגובה