בניית אתר אינטרנט חדש לרואה חשבון – איך עושים זאת נכון?

אין זה סוד שתחום ראיית חשבון הוא תחום מאוד תחרותי, מעצם העובדה שהעוסקים בו הם גם אנשים שעובדים באופן עצמאי וגם חברות ומשרדים אשר מאחדים שורה של רואי מחשבון. התחרות הקשה בתחום מחייבת להשתמש במספר פלטפורמות לפרסום חכם ונכון במטרה להיחשף לכמה שיותר לקוחות מענפים ומאזורים שונים.

אחת הפלטפורמות הנכונות לפרסום היא בניית אתר אינטרנט מקצועי ומושקע אשר יאפשר לנו להיחשף לגולשים רבים ככל שניתן. בניית אתר לרואה חשבון מושקע הוא שלב ראשון בתהליך, השלב השני צריך להיות קידום האתר בגוגל. אך בשביל שהשלב השני יתבצע כמו שצריך, השלב הראשון חייב להיות מושלם.

כיצד בונים אתר אינטרנט לרואי חשבון

לפני שנתחיל במאפיינים שכל אתר אינטרנט לרואי חשבון צריך להכיל, יש לציין, על מנת שהאתר יהיה בנוי בצורה נכונה, רצוי לפנות לחברת בניית אתרים מקצועית ובפרט חברה שמתמחה בבניית אתרים לרואי חשבון. כל חברה של בניית אתרים יכולה לבנות אתר אינטרנט לרואה חשבון, אך החוכמה היא לפנות לחברה שמתמחה בכך, חברה שמכירה את התחום ויודעת מה רואי חשבון צריכים וכיצד לשרת אותם. חברה שכזו כבר מתמחה במחקר מקדים עבור רואי חשבון, מחקר של מאפיינים ומחקר של מילות מפתח לשם קידום האתר. כאן המקום לציין, חברות רבות שמתמחות בבניית אתרים מתמחות גם בקידומם בגוגל.

המאפיינים הנדרשים באתר אינטרנט של רואה חשבון הם:

א.טקסטים – אי אפשר לקיים אתר אינטרנט בלי טקסט רלוונטי ומעודכן עבור הגולש, בוודאי כשמדובר באתר שמיועד לספק מידע לגולש. על כן האתר צריך לכלול מערכת ניהול תוכן מתקדמת ונוחה דרכה יהיה ניתן לעלות טקסטים באופן עצמאי ובהקדם.

ב.מערכת יצירת קשר – בסופו של יום, אנחנו רוצים שהגולשים יפנו דרך האתר לבעליו, כלומר לרואה חשבון. על כן האתר צריך לספק גישות שונות בשביל שהגולש יוכל לפנות בצורה ישירה ומהירה. זה יכול להיות דרך פנייה שתגיע למייל, דרך צ'אט, פורום ובאמצעים אחרים.

ג.עיצוב – להבדיל ממערכות עיצוב באתרים אחרים, כאן העיצוב צריך להיות פשוט, נגיש, ונוח. עיצוב שיאפשר גלישה מהירה באתר מחד ומאידך שיהיה נוח ונעים לגלוש בו, כמו שצריך. רצוי שזה יהיה עיצוב בצבעים בהירים כמו לבן, כחול, אך לא צבעוני מדי, כמו אדום, צהוב, ירוק.

ד.נגישות – פרק חשוב בבניית אתרים מתייחס כיום לנגישות לגולשים. הכוונה לעיצוב כפתורים גדולים, טקסטים ברורים, פונט נוח לקריאה, דברים שיגרמו לגולשים נוחות בזמן שהוא גולש באתר.

ה.אחסון האתר – כל מה שתיארנו כאן, יכול להשתלם רק אם המערכת שמחזיקה את האתר, קרי השרת והאחסון, גדולים וחזקים מספיק על מנת שהאתר יעבוד בצורה נוחה, מהירה, בלי לקרוס ועם אפשרות לעדכן אותו ללא הגבלה.

הוסף תגובה