מדריך לבניית אתר הכרויות מצליח ומשגשג שכולם יאהבו

אין זה סוד שמרבית האנשים שמכירים היום בן או בת זוג, עושים את זה דרך האינטרנט. את הפאבים, המסיבות, ספריות, החליפו אתרי הכרויות. הם לצד מקומות עבודה או לימודים, הפכו לאתרים הפופולאריים ביותר למציאת בן או בת זוג, למערכת זוגית ולמיסוד היחסים.

אין צורך להכביד במילים מדוע אתרי היכרויות הפכו הזירה העיקרית ליצירת זוגיות, הרי מדובר בזירה נוחה, פשוטה, חסכונית בזמן ובעלויות, זירה אשר מאפשרת לנו ליצור את כל הפילטרים ההכרחיים לפני שאנחנו נפגשים פנים אל פנים והופכים את הקשר לאמיתי. חוץ מזה צריך להודות, אנחנו גם ככה מבלים שעות באינטרנט, אז אם על הדרך אפשר למצוא זוגיות, מה רע?

אך הכל שאלה כיצד עובד תהליך בניית אתר הכרויות מצליח ואיכותי. אין כאן נוסחת קסם, יש כללים מסוימים שחייבים לעמוד בהם בשביל שהגולשים ייהנו מהאתר שלנו, אך בשביל שהאתר יצליח צריך לעשות מעבר לאותם כללים, במיוחד בשוק שהוא מאוד תחרותי ויש מספר שחקנים חזקים בו כבר. בשביל להתגבר עליהם ועל אחרים, צריך להציג דברים חדשים, איכותיים, אשר יגרמו לגולשים לבוא אלינו דווקא ולא אליהם.

כללי הברזל של אתרי הכרויות:

  • חשיפה מרבית וסודיות מובטחת

כל גולש רוצה לדעת שהוא יכול לקבל כמה שיותר מידע על הצד השני אך שהמידע שהוא חושף יהיה סודי ולא יהיה פתוח לכל אחד. לכן האתר צריך לאפשר לו לפרסם איזה מידע שהוא רוצה ורק למי שהוא רוצה, מצד שני שהוא יכול לגלות מידע רב שיעזור לו במציאת בן או בת זוג.

  • כלל שני, מערכת סינון חכמה

אי אפשר ליצור אתר הכרויות בלי מערכת סינון. סינון על פי מין, גיל, דת, השכלה, סוג קשר רצוי, מיקום מגורים ועוד. אחרת הגולשים יצטרכו לחפש במערכת, אנשים בלי שום פילטר מסנן. זה יקשה בחיפוש וזה יוביל אותם לאתרים עם מערכות שכאלה.

  • תקשורת רב ערוצית.

הכוונה שהאתר יאפשר תקשורת בין בני זוג פוטנציאליים במגוון דרכים, מייל, צ'אט, שיחת וידיאו, ועוד. ככל שיש יותר אפשרויות, קל יותר לעבור מחיפוש וליקוט מידע ליצירת קשר.

  • מדיה חדשה.

היום אנחנו לא מסתפקים רק בטקסט, אנחנו רוצים לראות תמונות, סרטונים, האתר צריך לאפשר זאת בשביל שכל אחד יוכל לעלות מה שהוא רוצה. אחרת, כל צד פשוט יכתוב בטקסט מה שהוא רוצה ואנחנו נצטרך להאמין לו שזה אמיתי.

כאן אנחנו מגיעים לנושא של אמינות, אי אפשר לבדוק שאכן כל גולש מציין מידע אמיתי אודותיו, אך יש אפשרות שהגולשים יחוו דעה על כך, כיצד? מאפשרים לגולש להעיר הערות אודות פרופילים, האם הוא אמיתי, האם מדובר בפרופיל מזיק, כך אנשים אחרים באתר יוכלו לדעת מראש ולהיזהר.

לסיום, כמו שציינו כל אתר היכרויות חייב לתת משהו נוסף, שונה, בשביל למשוך את הגולשים אליו, ולשם כך הוא צריך להיבנות בצורה חכמה על ידי אנשי מקצוע מנוסים.

הוסף תגובה