מה חשוב לבדוק כשקונים מקלחון חדש?

מקלחונים הינם חלק אינטגרלי המאפשר שמירה על ניקיון חדר האמבטיה

אחד מהרכיבים אשר אנו לרוב מזניחים בעת אבזור חדר האמבטיה, או מפחיתים בחשיבותו בעת כניסה לדירה חדשה הינו המקלחון. מקלחונים הינם רכיב חשוב מאוד בבית, אשר מעבר לאפשרויות העיצוביות אשר הם מקנים לנו לחדר האמבטיה הינם בעלי משמעות פונקציונאלית רבה. רובנו ממקמים בחדר האמבטיה מעבר לתכשירי ניקיון גם בדים כגון מגבות, ולעיתים קרובות גם מכשירי חשמל כגון מכונות ומייבשי כביסה. מכונות אלו אמנם מותאמות להתמודדות עם נוזלים העוברים בחלקן הפנימי, אך ככל מיכון חשמלי, רגישות לחדירת מים לגופי השליטה והבקרה החשמליים שלהן. לכן, מקלחונים מאפשרים לנו לשמור על הציוד בחדר האמבטיה שלנו, כמו גם לצמצם את זמן הניקיון ההכרחי ולהאיץ את ייבוש חדר האמבטיה (מה שעשוי למנוע הצטברות עובש ורטיבות על הקירות).

כיצד ניתן לוודא כי המקלחון שבחרנו איכותי ומתאים לצרכינו

בבחירת מקלחון חדש, רובנו נלך באופן אוטומטי לבחירה עיצובית נטו. אמנם מדובר בחלק חשוב ואינטגרלי מכל בחירה, אך אסור לנו לחשוב שבכך מסתכמת בחירת מקלחונים מוצלחת. להלן מספר טיפים לבדיקה שאכן בחרנו מקלחון איכותי:

  • אטימה למים – חלק גדול מהמקלחונים הנמכרים בארץ הינם מאיכות ירודה, ומיוצרים בארצות המזרח הרחוק. חשוב לוודא כי המקלחון הנבחר הינו אטום לחלוטין, ושדלתותיו נסגרו באופן הרמטי ללא אף חריץ. סדק קל שבקלים בחיבור הדלתות צפוי להתרחב עם הזמן עם חדירת הנוזלים, עד שהמקלחון כולו יאבד מיעילותו.
  • חומר הגלם – רצוי לוודא מהו חומר הגלם ממנו נבנה המקלחון, והאם הוא מתאים לצרכיכם. בית עם ילדים קטנים לדוגמא, יתכן ויבחר להימנע ממקלחונים העשויים מחומר שביר כמו זכוכית. ישנם בתים אשר יעדיפו מקלחון אשר מתכסה באדים לשם פרטיות, ויש כאלו שיעדיפו להימנע מכך כדי למנוע הצטברות של אבנית.

חשוב מאוד לרכוש את המקלחון מספק אמין ומומחה

חשוב מאוד לא להתפשר ולרכוש מקלחונים רק מספק אמין ומוכר. ספק אשר הינו מומחה בתחום יוכל לסייע לכם לבחור ולהתאים מקלחון שיתאים באופן מושלם לצרכיכם.

הוסף תגובה