אדם בעקבות גורלו – מסע אל שינוי העתיד/ קבלה לעם

העולם שבו אנו חיים הוא עולם של תוצאות, והעולם הרוחני, העליון, הוא עולם הסיבות הנסתר מאיתנו. הרב מיכאל לייטמן מסביר לנו כיצד עובדת מערכת העולמות וכיצד היא משפיעה עלינו.

מה קורה פה?

אם להודות על האמת, אין לנו באמת מושג קלוש מדוע הדברים קורים כמו שהם קורים. על פניו לכל דבר ישנן סיבות שגורמות לו להתרחש, החל בניצחון של קבוצה אחת על השנייה במשחק ספורט וכלה בתופעות מזג אוויר שונות, אבל מדובר, בסך הכול, בהסברים שנועדו להרגיע אותנו, כאילו אנחנו מבינים אותם כשאנחנו לא מבינים אותם כלל. המקובלים חקרו את המקור לכל התופעות שמתרחשות בעולם, והשאירו אחריהם הוראות כדי שכל אחד ואחת יוכלו לחקור גם הם את המציאות באותה צורה, ולהכיר את חוקי הטבע המוחלטים הנסתרים מאיתנו בדרך כלל.

אי ידיעת החוק אינה פוטרת מעונש
בדיוק כשם שקפיצה מבניין גבוה תוביל בהכרח לנפילה כואבת, בין אם אנו מכירים את כוח המשיכה או לא, כך אי-ציות לחוקי הטבע הרוחניים מוביל אותנו בהכרח לתוצאות מסוימות, על אף שאנחנו לא מכירים את החוק ולא מבינים את ההקשר בין התוצאה שנו רואים לסיבה שגרמה לכך. לכן, אם אנחנו רוצים לחיות חיים טובים יותר, פחות כואבים, יותר מאושרים ושלווים, אנחנו חייבים להכיר את החוקים שמפעילים את המציאות ולפעול בהתאמה אליהם. בדיור כמו בדוגמא על כוח המשיכה.

חוק הענף השורש
כאמור, מזכיר הרב לייטמן, כל מה שמתרחש בעולם שלנו הוא תוצאה, העתקה, של מה שמתרחש בעולם הרוחני. בחכמת הקבלה קוראים לכך "חוק ענף ושורש". אנחנו חיים על הענף, שמוזן ממה שקורה בשורש. חכמת הקבלה מסבירה כי העולם שלנו הוא עולם של ענפים, תוצאות, והעולם הרוחני הוא עולם של שורשים, עולם הסיבות.

לשנות את הגורל
בכל זאת, הטבע השאיר לנו את הברירה לשנות את הגורל. כל שעלינו לעשות הוא להכיר את המערכת העליונה ולהבין כיצד היא פועלת. הכרת המערכת העליונה חיונית עבורנו כדי שקודם כל נפסיק לסבול ולבזבז זמן ומשאבים על ניסיון למצוא את האושר. כל עוד אנחנו פועלים בניגוד לחוקי הטבע, לא נהיה מאושרים. זוכרים את הדוגמא על כוח המשיכה? כל עוד אני לא מכיר את חוק המשיכה אמשיך לנסות לקפוץ מבניינים וליפול. הכרת החוקים הרוחניים פועלת באותה צורה ומאפשרת לי להפסיק לפעול בצורה שגורמת לי סבל.

אדם במסע בעקבות גורלו
כאמור, המקובלים השיגו את השליטה בחוקי הטבע ולמדו כיצד לשנות את גורלם לטובה, והשאירו אחריהם כתבים, ספרי קבלה, המסבירים כיצד גם אנחנו נוכל להשיג את אותה השליטה בדיוק.

אם זה מספיק חשוב לכם אתם מוזמנים כבר עכשיו להתחיל את המסע לעולם העליון ולהכרת חוקי הטבע שיאפשרו לכם לשנות לטובה את המציאות בה אתם חיים. הצעד הראשון הוא להרים טלפון למכללת קבלה לעם ולהגיע להרצאת מבוא. נתראה שם!

הוסף תגובה