צימרים בפורייה

פורייה היא אחד המקומות הכי יפים לנפוש בהם ויש צימרים בפורייה שמתאימים למשפחות עם ילדים, לזוגות וגם לדתיים.

אם אתם בוחרים לשכור צימרים בפורייה, כדאי מאוד שתדעו מה יש באזור ואיך תוכלו לנצל את החופשה לחוויות של פעם בחיים.

טיולי שטח באזור הר תבור

באזור נחל תבור, נחל יבניאל ורמת סירין תוכלו לעבור חווית שטח של טיולים ברכבי שטח.

הסיורים הם בשטח במסלולים העוברים בנוף קסום והם מתאימים למשפחות, קבוצות יחידים וזוגות. מדובר על רכבי שטח היוצאים מכפר קיש במסלולים המותאמים לגיל הנוסעים ולקבוצה.

מלבד נסיעת האקסטרים נוסעים גם לאתרים באזור כמו למרכז המבקרים של שקד תבור, פיקניק בטבע, סדנת מתופפים ועוד.

הרעיון העומד במרכז טיולי השטח הוא שהכול קורה בשטח, יציאה מהקופסה, לשבור את השגרה וליהנות מחוויה באוויר הפתוח.

הטיולים האלה מתאימים רק לבעלי רישיון נהיגה והם נעשים תחת הדרכה ופיקוח.

חלום עולמי ליד צימרים בפורייה

שוכרים צימרים בפורייה ונוסעים לחוות חלום עולמי הנמצאת במגדל ממש ליד הכנרת. אין נוף יותר ירוק, נפלא וקסום שמתאים לחוויות של חלום עולמי הכוללות טיולי שטח ורכיבה על סוסים, ימי ספורט וכיף לקבוצות ומשפחות ובילוי בכנרת.

כל סוגי הטיולים והחוויות המוצעים ע"י חוות חלום עולמי נעשים בפיקוח של מדריכים והם בטיחותיים לחלוטין.

הרעיון העומד במרכז כל הטיולים של חוות חלום, הוא להרגיש את הטבע, לבלות בחיק הטבע כדי להרגיש את הצפון, הירוק, הפריחה ולחזור עם אנרגיות חדשות.

טיולי אופניים

שוכרים צימרים בפורייה ויוצאים לטיולי אופניים. יש המון מסלולים שמשלבים גם הליכה וגם נסיעה. רק בטיולי האופניים האלה, תוכלו להגיע לכל מיני פינות קסומות בטבע שרגל אדם לא דורכת בהן, רק אנשים כמוכם שיודעים שאפשר להגיע עם אופניים לפינות ואתרים קסומים ולחזור גם ספורטיביים וגם מלאי חוויות.

בינות תמרים חוויה בצל כפות תמרים…

שוכרים צימרים בפורייה ויוצאים אל יער לוי האשכול, הירדן הדרומי, נחל יבנאל ועוד.את כל הטיול הזה עושים עם רכבי שטח חשמליים והם מיועדים לבעלי רישיון נהיגה.

חשוב להצטייד בבגד ים שכן במהלך הסיורים הללו מגיעים למעיינות ואתרי מים כמו גשר הישנה או חצר כנרת וזו הזדמנות מצויינת גם באמצע הקיץ לתפוס קצת מים…

נוסעים במנחמיה אל רחוב הראשונים ובית הרופא, שהם אתרים היסטוריים. במקום תקבלו הדרכה מקצועית על המקומות, ההיסטוריה שלהם ועוד.

כאשר נוסעים ברכבי השטח אפשר להגיע גם אל הבוטניקה הנדירה שבאזור ולקבל הסבר על צמחים ועצים. יש גם טיולים בערב שהם חוויה בפני עצמה, תארו לעצמכם, הערב יורד, השמש שוקעת בכנרת ואתם מול שמים כתומים ויפים נוסעים לכם אל בין כפות תמרים, מריחים את ריח הטבע והנוף, לוקחים נשימה ארוכה ומרגישים חופשה אמיתית. תודו שאין חופשה יותר נהדרת מזו…

הוסף תגובה