מענה אנושי חכם לעורכי דין

עורכי דין, אינם נמצאים רוב היום במשרד וזו הסיבה שמגיעות שיחות רבות שלא את כולם המזכירה יכולה לשרת. יום, ניתן למצוא גם מענה אנושי חכם לעורכי דין. ניתן לבנות תסריט שיחות, יד עם עורך הדין שמנהל את המשרד ולשרת לקוחות רבים. לא תמיד, עורך דין, הנמצא בתי משפט ופגישות רבות עם לקוחות, יכול לענות לכל השיחות. מוקד אנושי שמטפל בערכי דין, עשוי לענות על השיחות ולנתב את השיחות הדחופות ביותר, כאשר אדם הנמצא בצרה או עצור וזקוק בדחיפות למענה של עוה"ד, כך ששיחות דחופות ביותר בשעות לא סבירות ביממה, יגיעו לעוה"ד באמצעות מסרון או מייל. יחס טוב ומענה מהיר ללקוחות של עוה"ד, יעניקו לו שם טוב והמלצות ללקוחות חדשים.

שירות גם כאשר עורך הדין אינו במשרד

יש לציין כי שירות של מענה אנושי לעסקים  ניתן כאשר הוא אינו במשרדו. במידה והשיחה אינה מקבלת מענה, היא עוברת אוטומטית למענה האנושי במוקד. נציגי המוקד, עובדים על פי תסריט מיוחד הנקבע מראש ויכולים להיות זמינים 24 שעות ביממה למקרים דחופים. בדרך זו, לא ניתן לפספס אפילו שיחה אחת שעשויה להיות חשובה מאוד. העורך דין, יכול לבחור, באיזה דרך הוא מעוניין לקבל את הפירוט של השיחות. ניתן להתחבר במערכת און ליין וניתן להתחבר למערכת זו גם מהטלפון החכם, כך שערך הדין, יכול להתעדכן בזמן אמת על כל השיחות שמגיעות אליו.

עורכי דין אינם מוותרים היום על שירות מענה אנושי חכם

בגלל התחרות הרבה והימצאותם של הרבה כורכי די בשוק, כל שיחה, עשויה להיות חשובה וזו הסיב, שכדאי כי עורכי הדין, ייעזרו עם מענה אנושי חכם לערכי דין. השירות אינו עולה כמו כוח אדם כגון מזכירה וכן, שיחות רבות מעבר לשעות פתיחת המשרד נענות באופן מקצועי. יש לברר בכמה מוקדים שונים, על מנת להיות מעודכנים במחיר וכן, הוותק של המוקד והלקוחות הנמנים על המוקד, הם אלה שיהוו את האינדיקציה הנכונה לבחירה של מוקד אנושי חכם שעשוי לשרת את עורך הדין, המעוניין לייעל ולשדרג את שירותי המשרד.

הוסף תגובה