ברית במרכז- כל מה שצריך לדעת

כניסתו של הרך הנולד בבריתו של אברהם אבינו, מצריכה לרוב אירוע. יש כאלה המעדיפים ברית מילה במרכז- כל מה שצריך לדעת, כך שיוכלו לבחור נכון את המיקום שיתאים, הן מבחינת כמות המוזמנים והן מבחינת האווירה הרצויה לכם. יש לקבל החלטות לגבי כל מיני דברים כמו: האם לערוך את הברית בצהריים או בערב? האם יש חניה נוחה במקום? איזה אוכל יש להגיש, האם אנו מעוניינים בתפאורה מיוחדת? מה המוסיקה שתהיה ברקע ועוד כהנה וכהנה. כדאי לא להילחץ, היות ומיום היוולדו של התינוק, יש לערוך לאחר שמונה ימים את הברית ושמונה ימים זה לא הרבה זמן לבחירת המיקום האידיאלי.

הברירות שנותרות בידינו לבחירת המיקום הנכון

היות ויש לנו מעט ברירות, ננסה לצמצם אותם כי כאמור מדובר כשמונה ימים לעריכת ברית במרכז – כל מה שצריך לדעת.. שעות הצהרים הן השעו הטובות ביותר לערוך ברית, מדובר בטקס קצר ואירוע קצר של שעתיים- שלוש. גם עבור התינוק שצריך לנוח וחייב במקום שקט, כדאי לערוך את הברית בשעות הצהרים. רוב הסיכויים כי יהיו אולמות אירועים במרכז הארץ פנויים בשעות הצהרים והסיכוי שאחד מהם או כמה מהן יהיו זמינים, יהיה רב יותר מאשר אולם אירועים בשעות הערב. בעיר תל אביב, יש מקומות לאירועים למכביר, ניתן למצוא מסעדות מיוחדות הערוכות לאירועים אלה, אולמות של בתי מלון בסגנון בוטיק, אולמות אירועים וגני אירועים קטנים שיכולים להיות נהדרים לאירוע כמו ברית מילה בשעות הצהרים.

גיבוש והכנת רשימת המוזמנים

יש לתכנן היטב, את כמות רשימת המוזמנים באירוע של ברית מילה במרכז- כל מה שצריך לדעת. תחליטו, אם אתם מעוניינים בחברים מהצבא, הילדות, כל המשפחה השכנים, חשבו על הרשימה מראש ורק אז, יש להתאים את האולם הרצוי לכם. גם היום בשבוע חשוב, כי באמצע השבוע, אולם אירועים לברית המילה יעלה פחות, מאשר בסוף שבוע, למשל ביום חמישי. יש להקפיד על אוכל כשר, חברת קייטרינג מועדפת ולברר אם כדאי יותר ללכת על תפריט חלבי או בשרי, הכל בהתאם למה שהאורחים שעל פי היכרותכם עמם יעדיפו יותר.

הוסף תגובה