מתי הזמן המתאים לרכישת מצבות?

רכישת מצבות הינה פעולה בעלת קושי רגשי רב ולרוב תופסת אותנו בהפתעה

לאחר מות אדם היקר לנו, אנו עוברים מספר רב של שלבי התגברות על האבדן. שלבים אלו שונים לחלוטין בין אדם אחד למשנהו, אך קיימים מספר קווים כלליים אשר ניתן בעזרתם לתאר את ההתמודדות. ראשית ישנו שלב חזק של הדחקה, אשר לעיתים קרובות מסתיים בזעם כבוש. אחד מהדברים אשר עוזרים לנו להתגבר על שלב ההדחקה, ולתת לתהליך האבל להתחיל הינו הצורך להתעסק בפעולות הנוגעות ללוגיסטיקה של הקבורה. רכישת המצבה אשר נועדה לכסות את פני הקבר הינה עבור רובנו שיא של תהליך ההכנה, ופעולה אשר ביצועה כרוך בקושי רגשי רב. גם אם ההזמנה נעשית זמן רב לאחר הקבורה, אנו תמיד נתפוס את הצורך בה כהפתעה מבחינה מנטלית.

מהם הגורמים המשפיעים על הזמן הנדרש להזמנת מצבות?

הזמן הנדרש להזמנת מצבות הינו תלוי במספר עצום של גורמים. לרוב טקס גילוי המצבה נעשה לאחר שנה מאז הפטירה, אך לעיתים ובעדות שונות הזמן עשוי להיות שונה. הגורמים המשפיעים על הזמן הנדרש להזמנת המצבה על מנת שתהיה מוכנה במועד הנקוב הינם רבים, ולרוב מומלץ להזמין את המצבה מבעוד מועד על מנת שתהיה מוכנה בזמן. הגורמים המשפיעים על הזמן הינם:

  • מיקום: מיקום הקבר וחברת בניית המצבות משפיע רבות על זמן ההכנה המשוער. במידה ובמפעל המצבות העירוני ישנו עומס, יתכן והכנת ההזמנה תיתקע עקב מחסור בכוח אדם או בחומרי גלם נדרשים.
  • הזמנות מיוחדות: לעיתים אנו מעוניינים לעצב מצבה אשר תכלול סמלים רבים, ותהיה ייחודית לנפטר. הזמנות כאלו לרוב מלוות בבקשות של אבנים מיוחדות הדורשות עיצוב עדין, סגנונות כתב וחריטה משתנים ועוד. הזמנות מיוחדות מאריכות את זמן ההכנה, ויש להתחשב בכך בעת ההזמנה.

בחרו בחברת הכנת מצבות מובילה                                         

חשוב מאוד לבחור בחברת הכנת מצבות מובילה ומנוסה. עובדי חברה כזאת יהיו רגישים וקשובים, וידעו להעניק לנו את המענה המיטבי ללא שיפוטיות. חברה כזו תתמוך בנו בבקשותינו המיוחדות, ותתמחר את מוצריה בצורה הגונה.

הוסף תגובה