טיפים לניסור רצפת בטון

טכניקת ניסור ביהלום יכולה להתאים גם לרצפת בטון. בעזרת הטכניקה הזו אפשר לבצע במהירות ניסור של משטחים קשים ורצפות בטון. הטכניקה מבוצעת על ידי אנשי מקצוע מיומנים ועל בסיס שימוש במקדחת יהלום ייעודית. מעבר לכך, ניסור בטון מציע מגוון רחב של תכונות:

א. רמת דיוק – עם ניסור רצפת בטון ביהלום ניתן להגיע לתוצאות מדויקות וסימטריות. לצורך השוואה, פירוק קונבנציונלי או חציבה דורשים פתח גדול יותר מהנדרש והם גורמים נזק פוטנציאלי למבנים סמוכים. חסרונות אלו לא קיימים בניסור יהלום ולכן זהו הפתרון המומלץ על ידי קבלנים ואנשי מקצוע.

ב. רעש ופסולת  – קידוח יהלום לא מפריע לסביבת העבודה וכמעט שאינו מייצר רעש, לכלוך ופסולת. הניסור שקט וניתן לפרק כמויות גדולות של רצפת בטון בכל שלב. לעומת זאת, חציבה אינה מאפשרת הימצאות באזור בזמן העבודה והיא גם רועשת, יוצרת חורבות וגוזלת זמן פינוי. קשה לבצע חציבה בתוך בתים פרטיים וכמעט בלתי אפשרי לנסר בצורה כזו רצפות בטון בדירות שעוברות שיפוץ.

ג. גישה מוגבלת – אחד היתרונות הגדולים של ניסור רצפת בטון ביהלום הוא גישה אידיאלית ואפשרות חיתוך עם שליטה מרחוק. בנוסף, קיימת אפשרות לחיתוך בחללים סגורים והתמודדות טובה לעבודה סביב צנרת וציוד. לעומת זאת, בחציבה עושים שימוש בציוד גדול ומגושם וישנו קושי בולט בביצוע העבודה בחללים סגורים.

הדור הבא של ניסור בטון

כיום כבר אין סיבה לנסות לנסר או לקדוח ברצפות בטון ומשטחים קשים בעזרת פתרונות קונבנציונלים בלבד. אנשי המקצוע המיומנים משתמשים בדיסק יהלום וכך מרכזים את כל היתרונות באופן פשוט ונגיש. ניסור בטון ביהלום גם חוסך בהוצאות עבור הלקוח, הוא אינו דורש הכנה מוקדמת והוא בטיחותי לחלוטין. היהלום מוכיח שהדור הבא של הניסור כבר כאן ורק צריך לדעת כיצד לנצל את היתרונות שלו.

לסיכום, ניסור רצפת בטון מבוצע כיום עם דיסק יהלום. בעזרת היהלום ניתן לשמור על רמת דיוק גבוהה, למנוע הצטברות של רעש ופסולת ולהגיש גם למקומות עם גישה מוגבלת. אלו היתרונות של היהלום ולכן הוא מומלץ ושכיח

הוסף תגובה