עבודות מסגרות

פעמים רבות, נזקק הדייר לעבודות מסגרות. כל דייר זקוק לחלון, פרזול דלת, פרזול ארונות, מעקה, סורגים ושער כניסה. עבודות אלו מתבצעות במסגריות בוטיק, כאשר על פי רוב יזם המבנה הוא שפונה למסגרייה ומזמין ממנה את החלפים. יחד עם זאת, אם הלקוח הסופי מאד ממוקד, סגור על מידות הדלת והחלונות, ויודע בדיוק מהו החלק שמתאים לביתו או למשרדו, אנו עובדים ישירות מולו.

שיטת עבודה מס' 1: מול האדריכל או מעצב המוצר

בשיטת עבודה זו מגישים לנו אנשי המקצוע תכנון כתוב ומפורט, המגובש על מסמך מחייב. אנו מקבלים לידינו את המסמך ויוצרים עבודות מסגרות בהתאם למידות, חומרי הייצור וגווני המוצר אשר הוזמנו באותו מסמך. אנו מספקים לאיש המקצוע את המוצר, מאפשרים לו לבחון אותו ומבצעים תיקונים במידה והדבר נדרש.

שיטת עבודה מס' 2: מול הלקוח הסופי

הלקוח הסופי מזמין מאתנו מוצר המגובה במידות, חומרי ייצור וגוונים. הלקוח מנסח הזמנה זו, המחולקת לסעיפים העוסקים בשלושת התחומים הללו. כמו כן, הלקוח יכול להזמין מוצרי ברזל ישירות מהקטלוג שלנו, במידה והם השביעו את רצונו והתיישבו עם התכנון האדריכלי עליו חשב. בשיטה זו עובדים מעט צרכנים, אך ישנם מספר צרכנים קבועים הפונים אלינו חזור ושנה ואנו משרתים אותם דרך קבע על פי שיטה זו.

ההבדל בין יצירת מוצר מקורי להזמנת עבודות מסגרות מקטלוג

עבודה מהירה וזמינה יותר כאשר מדובר בקטלוג: במוצר המקורי תצטרכו להמתין לייצור, ולחילופי דברים עם היצרנים שיבקשו לברר עוד ועוד פרטים לפני שהם מנסחים את מראהו הסופי של המוצר. מאידך, המוצרים המוכנים שלנו משרתים לא מעט לקוחות, ואם תבקשו להתחדש – תצטרכו לעצב מוצרי ברזל בעצמכם או לבקש מאדריכל מקצועי שיעשה זאת עבורכם. כך או כך, העבודות שלנו מתבצעות על הצד הטוב ביותר, עם שימוש בברזלי בוטיק מגולוונים ועמודי דאבל טי חזקים לשערים וגדרות.

אנשים שהזמינו עבודות חרש ברזל הזמינו גם

1. זגוגיות לחלון.

2. זגוגיות למעקה ברזל וזכוכית.

3. זגוגית בלגית לחלון או דלת בלגית.

4. כל עבודת זכוכית משולבת ברזל.

פנו אלינו להזמנת עבודות מסגרות באיכות, ובהתאם לאפיון כתוב. ניתן גם לשלב פרקטים ועבודות אלו עם כל סוגי הזכוכית!

הוסף תגובה