היתרונות של קניית עוקבים באינסטגרם

קידום באינסטגרם הוא דבר חשוב מאוד עבור הדף ובלעדיו הדף כמעט ולא יכול לצמוח ולהתפתח, קידום באינסטגרם קורה בהרבה מאוד דרכים כמו : תגים, פרסום פוסטים רבים ועוד הרבה דרכים אך אחת העיקריות מביניהן היא – קניית עוקבים לאינסטגרם, כאשר אתה קונה עוקבים באינסטגרם אתה מקדם את הדף שלך ומפרסם אותו כלומר שככל שיהיה לך יותר עוקבים כך הצמיחה של הדף תהיה מהירה יותר והוא יהיה מקודם יותר בחיפוש ובתגים באינסטגרם.

אני אתאר סיטואציה בכדי להמחיש את ההיגיון שעומד מאחורי הדברים, תארו לעצמכם שאדם עם כמה עוקבים בודדים ואדם אחר עם אלף עוקבים יעקבו אחריכם באותו הזמן. אתם תקבלו התראה ואז תיכנסו לצפות בפרופילים שלהם כדי לדעת מי הם. מי יסקרן אותכם יותר? אחרי מי הסיכויים הגבוהים יותר שתחזירו לו עוקב? התשובה היא ברורה. מונה העוקבים הוא פקטור מאוד משמעותי בעיני הגולש \ הלקוח.

היתרון בקניית עוקבים לאינסטגרם הוא עצום, במקום לשבור את הראש שעות על תגים ופרסום בכל מיני אתרים תוכלו פשוט להיכנס לאתר לבחור כמה עוקבים תרצו ומאיפה תרצו שהם יהיו (במידה והם עוקבים אמתיים) תרכשו את מה שבחרתם ותוך כמה שעות תוכלו לקבל את העוקבים. זו יריית פתיחה מאוד משמעותית אם העסק הוא ממש בתחילת דרכו ואין לכם דרכים לפרסם. אדם שיצפה בפרופיל העסק יראה פרופיל מקצועי, של עסק עם מוניטין והמון ניסיון בתחום.

רבים מהעסקים או אפילו דפים רגילים עוברים מסכת קשיים בתחילת הדרך. הם משלבים תיוגים, מעלים המון תוכן, מעבירים מפה לאוזן, מפרסמים בפייסבוק ועוד ועוד… אבל כלום לא עוזר. אם אתה לא מותג בעל שם שמכירים אותך, תחילת הדרך היא קשה אך הסבלנות משתלמת בסופו של דבר. באמצעות קניית עוקבים באינסטגרם בזול תוכלו לקבל המון עוקבים לפרופיל אינסטגרם שלכם בזמן קצר. גם אם העוקבים האלה לא אמיתיים ולא פעילים, זה יתרום לכם כדי לשכנע אנשים שעומד מולם עסק או בן אדם רציני עם קהל עוקבים אחריו.

לסיכום, אל תתייאשו. קידום באינסטגרם הוא קשה, במיוחד בהתחלה כי אין קצה חוט שממנו ניתן להתחיל. אך קניית עוקבים באינסטגרם באמת יכולה לעזור לכם בהיבט הזה. תשקלו את זה בכובד ראש ואם התקציב שלכם מאפשר לכם להשקיע כמה עשרות שקלים, זוהי השקעה נכונה שתניב לכם בטווח הארוך.

הוסף תגובה