ניקוי דק איפאה

לבניית דק העץ, דק האיפאה הוא אחד העצים המתאימים ביותר, בעיקר בשל העובדה שהוא מאוד עמיד אל מול פגעי מזג האוויר, כמו למשל – שמש ישירה, לחות וכדומה. איפאה נחשב לעץ איכותי וקשיח במיוחד ועמיד באופן טבעי לכל מיני סוגי מזיקים. הוא מאוד פופולרי לבניית דקים בשל המראה המגוון שלו. מומלץ לטפל בו אחת לשנה, כדי לשמור על המראה הרענו של דק האיפאה, כמו בכל תחום, טיפול מונע ומקדים יכול לחסוך עלויות רבות ובעיקר זמן עבודה מבוזבז לאחר מכן. עם מוצרי OWATROL הטיפול הוא קצר, מקצועי, קל וכזה שיאריך את חיי דק האיפאה לשנים ארוכות.

ניקוי דק איפאה והכנתו לקראת גימור –

* טאטוא המשטח מלכלוך.

* הרטבת העץ.

* יישום NET TROL באמצעות מברשת קשה והמתנה בת עשרים דקות.

* קרצוף קל של המשטח עם המברשת וזרם מים חזק.

* ייבוש במשך ארבעים ושמונה שעות.

גימור מומלץ לדק איפאה –

החוכמה היא להשתמש בחומר שחודר לעומקי העץ פנימה עמוק, ולא למרוח ציפוי אשר יתקלף תוך זמן קצר וכזה שהוא פחות עמיד בשחיקה וחשוב מכך גימור שיהיה לכם גם קל לחדש אותו כשיהיה צורך מבלי שתצטרכו להסיר ולנקות גימור ישן. מה שנספג היטב בעץ דקים מסוג איפאה זה שמן D1 במיוחד בעצים קשים ועמידים יותר, ולכן הוא מומלץ ביותר עבור דקים מסוג איפאה. השמן חודר היטב לעומק העץ ונותן לו מראה טבעי, תוך כדי כך שהוא מעניק לו הגנה מרטיבות ומקרני השמש. יתרונו הגדול של שמן D1 PRO טמון באיכות שלו אשר מאפשרת תחזוקה משמרת קלה מדי שנה בשנה, באמצעות מריחה אחת נוספת בלבד, על מנת להמשיך ולשמור על המראה המיטבי ולהעניק לדק האיפאה עמידות.

סיכום, לפרויקט זה שמן ה- D1 היה הבחירה הנכונה ביותר וזאת מפאת הסיבה שהוא מתאים במיוחד לאזורים בעלי שחיקה גבוהה, לתנאי מזג אוויר קשים ויכולתו הבלתי מתחרה לחדור גם לעצים הצפופים ביותר כמו למשל – האיפאה – האיפאה קשה וצפוף מעץ האלון כמעט פי שלוש.

הוסף תגובה