תביעות ביטוח – למי לפנות?

עשיתם תאונת עבודה ואתם נאלצים להתמודד כעת עם תביעות ביטוח? האיש הראשון שעליכם לפנות במקרה כזו הוא עורך דין שמתמחה בתחום של תביעות הביטוח ולוודא שמדובר באחד שיודע לעשות את העבודה שלו כראוי.

כאשר מדובר בנושא כה רגיש, כמו תביעות ביטוח, יש לוודא שאתם פועלים אך ורק עם אדם שמומחה ובקיא בכל פרט ופרט בדרכים היעילות ביותר להתמודדים בירוקרטית עם הגורמים הרלוונטיים ומימוש מלא של הזכויות שלכם. תקחו בחשבון את העובדה שלעתים קרובות מדובר בסוגיות סבוכות למדי שמצריכות תהליכים שאורך זמן רב, כך שיש לאזור סבלנות במקרים מעין אלו ולהבין שתביעה של הביטוח זה לא דבר שנגמר בין רגע.

מה לעשות אם אני רוצה לעשות תביעות ביטוח לבד?

בדרך כלל אנחנו לא ממליצים לאף אחד לתבוע את הביטוח של ללא עזרה מעורך דין, וזאת בשל העובדה שאתם וודאי לא מכירים את החוק היטב כמוהו, דבר שאמור לשחק לרעתכם כאשר תצטרכו להציג את טענתכם אל מול הביטוח הלאומי.

בכל אופן, במידה והחלטתם לעשות זאת ללא תמיכה של עורך דין, תצטרכו לפחות להתייעץ עם גורמים מקצועיים כדי שיסבירו לכם מה האופציות שעומדות בפניכם וכיצד כל התהליך פועל. תוכלו לקבל ייעוץ חינמי בביטוח לאומי, כך שינחו אתכם איזה מסמכים עליכם להגיש להם בכדי שתוכלו לממש את הזכויות שלכם בסופו של דבר.

לחסוך זמן חשוב

לסיום, בפעם הבאה שאתם נאלצים להתמודד עם תביעות ביטוח, אל תהססו לפנות לעורך דין בהקדם ולוודא שהוא יבין את המקרה שלכם היטב, כך שיוכל לעזור לכם כמו שצריך ובהקדם. הרי אנו בטוחים שאתם רוצים לקבל את הפיצויים שלכם בתוך זמן קצר ככל שניתן, ואין ספק שככל שתקדימו את תחילת ההליכים עם עורך הדין, כך תוכלו לחסוך זמן יקר.

אז אם הזמן שלכם חשוב לכם ואתם רוצים לחסוך אותו, אל תתמהמהו ותתחילו בהליכים למימוש הזכויות שלכם בהקדם. אנו בטוחים שברגע שתקבלו את הפיצויים יהיה לכם חיוך על הפנים שיגרום לכם להבין היטב מדוע בחרתם לעשות זאת.