סובל/ת מאקנה בפנים? יש טיפול ב -IPL /איריס לוי

טיפול באקנה בפנים בטכנולוגיית IPL בשילוב אנרגיית גלי רדיו RF מהווה אתגר טיפולי לא קטן, עלינו לזכור שהצלקות הסימנים והכתמים לא נעצרים ללא טיפול מתאים. לאבחון המדויק ולשילוב התכשירים והמכשור המתאים לטיפול באקנה פצעי בגרות בפנים ישנה חשיבות רבה במניעת התופעות הנילות לאקנה.

רמת המקצועיות של הקוסמטיקאית הפרא-רפואית נמדדת בידע בההבנה והערכה אבחון נכון ומדויק של עור הלקוח ומתן הטיפול המדויק על פי מצב העור. אבחון נכון הינו אבן הדרך החשובה ביותר לקביעת סוג ותוכנית הטיפול והתוצאות הנראות לעין.

טיפול באקנה בפנים ללא שינוי באורך החיים שלך – ללא שינוי בתזונה שלך – ללא בדיקות דם – וללא תרופות (רואקוטן אנטיביוטיקה-מינוציקלין)

הפיתוי שמציבות הפרסומות של חברות הקוסמטיקה, בחנויות הקוסמטיקה, והקרמים המופיעים בפארמים המבטיחים לחולל את המהפך את השינוי ולהחזיר לך עור חלק ונקי מפצעים פצעונים, אדמומיות, וכתמים גורם גם לך לנסות כל תכשיר חדש,  כל פעם בציפייה המחודשת שהנה הנה הקרם הבא הוא זה שיחולל את השינוי את המהפך. אולם, לעיתים קרובות בחירה לא נכונה של מוצרי קוסמטיקה מהמדף ו/או שימוש לא נכון בתכשירים, המומלצים אף על ידי אנשים לא מקצועיים ולא מוסמכים עלול להזיק לעור הפנים יותר מאשר להועיל.

הידעת? אקנה מתבטאת ומתאפיינת לעתים:

  • בפוסטולות – פצעים גדולים ואדומים עם מוגלה בקצה.
  • פפולות     – פצעים קטנים ואדומים אשר מציקים אך אינם מכילים מוגלה,
  • נודולות     – גושים גדולים ורגישים למגע, קשיחים ונמצאים מתחת לפני העור
  • ציסטות     – גושים כואבים מאוד ומלאי מוגלה שגורמים מעצמם לצלקות .
  • כתמים      – הנילווים לאקנה חומים/אדומים

בגיל ההתבגרות: ברוב המקרים מקורה של תופעת הפצעים, אקנה בפנים, בחוסר איזון הורמונלי בגוף. חוסר האיזון ההורמונלי נפוץ בעיקר בתקופות השינויים ההורמונליים האופייניים לגיל הבגרות.  כשם שלא ניתן לעצור את ההתבגרות ואת הפרת האיזון ההורמונלי האופיינית לתקופת ההתבגרות, כך לא ניתן למנוע את תופעת הפצעים, הפצעונים, העור המחוספס והאדמומי והכתמים הנלווים.

ככל שמצב הפצעים בעור קשה יותר והפצעים עמוקים יותר וכואבים יותר הדלקת מפושטת יותר, קיים סיכוי רב וגדול יותר לצלקות וכתמים. לכן חשוב להתחיל בטיפול מונע כבר בתחילת התפרצות אקנה בפנים וכך בעצם למנוע מהמצב להידרדר עד לכדי צלקות/חטטים סימנים וכתמים.

טיפול באקנה בפנים טיפול מהיר / מהפכני / קצר? אין דבר כזה! 

הניסיון הרב שרכשתי בעבודתי רק בתחום בעיות עור אקנה, פצעי בגרות, סבוריאה, פצעים באזור הזרועות, קרטוזיס פילאריס, הבהרת כתמי אקנה/פוסט אקנה, פיגמנטציה בבני נוער ומבוגרים, מאפשרים לי לתת את האבחון המדויק ביותר של מצב העור, רמת  האקנה, עומק הנגעים, אפשרויות לטיפול ושיפור, מתן פתרון יעיל ואפקטיבי, בחירת התכשירים הנכונים והמתאימים לטיפול תעשה בהתאם לסוג העור ומצבו.  

טיפול באקנה בפנים בשילוב טיפול חדשני בטכנולוגיית IPL   – קרן אור ואנרגיית גלי רדיו RF (טיפול המומלץ ע"י רופאים). מתבסס על טיפול מערכתי פנימי וחיצוני, לצמצום ואף להשמדת חיידקי האקנה P. ACNE  הגורמים העיקריים לאקנה בפנים.

יתרונה הגדול של טכנולוגיית – IPL בטיפול כוללני ויסודי, שאינו פולשני. התקדמות הטכנולוגיה כיום, מאפשרת להגיע לתוצאות לא רק בטיפול אלא גם בתופעות הנלוות לאקנה, בריפוי, הבהרת הכתמים (חומים/אדומים) ושיפור משמעותי בצלקות.

אחד מהיתרונות הנוספים והעיקריים בטיפול בטכנולוגיית IPL היא ההחלמה המהירה, למעט אדמומית נקודתית ולעיתים תחושת רגישות קלה שחולפת אין כל כאב או אי נעימות וניתן לחזור מיד לשגרה.

אקנה היא מחלת עור כרונית התלויה בגורמים כמו: מתח נפשי, תנאי עבודה המחמירים אקנה, שינויים הורמונלים, חוסר איזון הורמונלי (הורמונים אנדרוגנים), חיידקים, גנטיקה ועוד. על רקע הסיבות המוזכרות, בטווח הארוך יתכנו התפרצויות ברמות שונות ויתכן ויהיה צורך לחזור על הטיפול – ניתן למנוע זאת ע"י טיפול משמר בבית ובמכון.

הטיפול מומלץ כסדרה של בין 10 – 6 מפגשים (לעתים גם יותר) וכטיפול תחזוקתי/ משמר / תומך אחת ל-3 חודשים/חצי שנה.

תדירות הטיפולים : 4 טיפולים ראשונים פעם/פעמיים בשבוע (ע"פ סוג העור, רמת האקנה ועומק הנגעים) והמשך במרווחים יותר ארוכים, בין שבועיים ל-3 שבועות.

הוסף תגובה