איך לשמח את ילדי הגן בעונת הקיץ?

כאשר הילד או הילדה שלנו בגילאי הגן, ההתרגשות לקראת סוף השנה היא רבה. הגן, מהווה את המקום בו מבלה הילד את מרבית שעות היום, בכל ימות השבוע.

לילדים בגן, חשוב להם האירוע, בו הם נפרדים מהגן או הגננת שאותה הם אוהבים. מקובל להעניק מתנה יפה ושימושית לילדי הגן לכבוד הקיץ, שתשמש אותם היטב בים או בבריכה וגם בקייטנה בה יבלו. האפשרויות היום הן רבות, ניתן להזמין מתנות עם תמונות של כל ילד בגן, כגון הדפסת תמונה על חולצה קיצית, כיסא ילדים המיועד לים. יש להעניק לילדים מתנה שיש בה ערך ערכי או חינוכי ושתהיה להם למזכרת חשובה מהגן. יש לרכוש מתנות איכותיות אשר תחזקנה מעמד לזמן רב.

מתנות לגני ילדים לקראת בוא הקיץ

ילדים אינם אוהבים פרידות וחוששים מהשנה הבאה בה יעברו לגן אחר, מי יהיו החברים? מי תהיה הגננת החדשה?, אך הם שמחים מצד שני לבוא הקיץ, בן הם יבלו בחלקו בקייטנות עם חלק מחבריהם. כדאי לרכוש מתנות לגני ילדים שתסמלנה את הקיץ והחופש.  תוכלו לרכוש תיק שיהיה מיוחד לים ובמדיה של ימינו, ניתן לכתוב את שמו של הילד או הילדה ואפילו להוסיף תמונה שלו או שלה, מה שיהיה מדליק בעיניהם ומיוחד. תיק זה, יכיל גם בקבוק מים מקושט בגלי ים, כך שכבר יחוש כי הקיץ בפתח והוא יצפה בכיליון עיניים לבלות בים או בבריכה, כאשר הוא מלווה בתיק ייחודי שכזה.

רכישה מרוכזת באינטרנט

מי שאחראי על בחירת מתנות לגן הילדים בסוף השנה, יהיה כמובן וועד ההורים של הגן. ניתן למצוא באתרי האינטרנט המיועדים למתנות סוף השנה לגני הילדים, מגוון רעיונות ומתנות, עד כי קשה יהיה לכם לבחור. כדאי להתרכז בקונספט, אם ספר ילדים מעניין, אלבום דיגיטלי שיציין את פעילות הילדים במשך כל שנת הלימודים בגן או שאפילו להתמקד בפעילויות הקיץ של הילדים ולחשוב מה יהיה שימושי ויעיל עבורם כאשר הם יבלו בקייטנות ולאחר מכן יבלו חופשה עם בני משפחתם בחופי הים, בבריכות ואפילו בחו"ל.

כדאי להתייעץ ראשית לגבי התקציב, מספר הילדים בגן ואפילו להתייעץ עם ההורים, מה נראה להם הכי מתאים למתנות ייחודיות שתשמחנה את הילדים בסוף שנת הלימודים. כל מתנה, כדאי כי תבחר בקפידה, שתהיה איכותית,  עם תשומת לב לצבעוניות ועיצוב מרהיבים שימשוך את עיני הילדים. כדאי להתאים את המתנה לגילאי הילדים. אז כדאי לשמח את ילדי הגן במתנות מיוחדות, כי כשהם שמחים, אתם שמחים שבעתיים!

>> המידע באדיבות צוות האתר Shop4kids.co.il – מתנות לגני ילדים

הוסף תגובה