טיפים לדיאטה – לנשים עובדות

טיפים לדיאטה – לנשים עובדות:


בבוקר, עם הכנת הסנדביצ'ים לילדים, עימדי והכיני עוד סנדביץ' נוסף עבורך! מומלץ להכין סנדביץ' מ- 2 פרוסות לחם דגנים/ שיפון / חיטה מלאה (אין צורך בלחם קל). ממרחים מומלצים: 2 כפות גבינה 5% כולל גבינת עיזים / כף טחינה /כף חומוס / 1/4 אבוקדו ובנוסף – קחי איתך 2 מנות פרי, 1 גביע יוגורט או מעדן דיאט. אופציה נוספת – גביע יוגורט +3/4 כוס ברנפלקס – ניתן להביא בשקית אישית . השתדלי לאכול את ארוחת הבוקר עד 10.00.


עד ארוחת הצהריים, השתדלי לאכול פרי או חטיף גרנולה דל סוכר ודל שומן. אם הנך בישיבות מומלץ להחליף את העוגיות והקרואסונים בירקות חתוכים, גבינות עד 5%, קרקרים מחיטה מלאה או פירות. לארוחת צהריים במשרד העדיפי להזמין סלט ירקות עם תוספת טונה, ביצה קשה, גבינה צפתית 5% , ללא רטבים. מומלץ לטבל בכף שמן זית או טחינה + 2 פרוסות לחם חיטה מלאה – לא לחמנייה ולא פיתה!


אם את יוצאת לארוחה עסקית, הזמיני חזה עוף צלוי, דג אפוי, עוף בגריל או 2 שיפודי פרגיות. כתוספת העדיפי אורז פראי, קינואה או תפו"א אפוי. הימנעי מפירה תפו"א, פירה בטטות, צ'יפס ותוספת מוקרמים. לארוחה הוסיפי סלט ירקות מטובל בכף שמן זית. השתדלי להימנע מלחם ורטבים על הסלט או הבשר, וכמובן- מקינוחים.


שעות אחה"צ ואת עדיין במשרד? אל תתפתי לקפה עם עוגה. העדיפי חטיף גרנולה, פרי או מעדן דיאט – שהבאת מבעוד מועד.


בסוף היום, עם ההגעה הביתה חשוב לא לוותר ולא להתפתות ל"חטיפות" ואכילה מכל הבא ליד. הכיני סלט, חתכי ירקות ואכלי אותם עם 2 פרוסות לחם מחיטה מלאה, חביתה, שקשוקה, ביצה קשה, 3 כפות גבינה 5% או 2 פרוסות פסטרמה. אם מתחשקת לך ארוחה חמה הכיני מרק ירקות, פסטה ברוטב עגבניות או פשטידת ירק ללא בצק. בשעה מאוחרת יותר פנקי את עצמך ביוגורט עם 2 כפות גרנולה, חטיף גרנולה, מעדן דיאט או 2 תמרים יבשים +עשר שקדים או אגוזים (רצוי לא קלויים).


מאת סיגל אלפסה, הדיאטנית הראשית של מרכז אנטי אייג'ינג ישראל


באדיבות CrazyLine, יותר אשה מאי פעם

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.