הכינו מראש "תיק אוכל" לעבודה

לעובדים בעבודה פיזית, קיימת חשיבות רבה להקפיד על ארוחת בוקר לפני צאתם לעבודה. חשוב מאוד לצרוך דגנים (רצוי מלאים) עם חלבון, כגון שתי פרוסות לחם מרוחות בחומוס, גבינה, פסטרמה, טונה או ביצה קשה. מומלץ לצרוך, בנוסף לארוחה גם מנת ירק.


הכינו מראש "תיק אוכל" לעבודה: שלוש מנות פרי, שלוש סנדוצ'ים מלחם חיטה מלאה (לא קל), ירקות קשים חתוכים כמו מלפפונים, גזרים, קולורבי ופלפלים למיניהם. מומלץ להוסיף "משקה בוקר" דיאט, פרילי דיאט או כל מעדן דיאט אחר במרקם נוזלי. מעדן כזה הוא נוח, לא מצריך הפסקה גדולה או סכו"ם. את המזונות מומלץ לפזר על פני היום (עדיפות לארוחה קטנה כל שלוש שעות). את הארוחה החמה והמבושלת מומלץ להשאיר הביתה לשעות אחה"צ.


מאת סיגל אלפסה, הדיאטנית הראשית של מרכז אנטי אייג'ינג ישראל


באדיבות CrazyLine, יותר אשה מאי פעם

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.