פרחים לט"ו באב

אין דבר רומנטי ומרגש יותר מזר פרחים

פרחים הם הדרך של הטבע להראות יופי, צבע, ואהבה. בעוד הזכר במינים רבים של ציפורים מתקשט בנוצות צבעוניות וססגוניות כדי לחזר אחר הנקבה, גברים משתמשים כמעט מאז ומעולם בפרחים בכדי לחזר אחר נשים. זר פרחים אחד יכול לומר כל כך הרבה בלי להשתמש בכלל במילים, הצבעים והריחות של הפרחים עושים את העבודה בצורה מושלמת. לכן, הדרך הכי טובה לרגש את בחירת ליבך ביום האהבה היא באמצעות משלוח פרחים. ישנו מגוון רחב של זרי פרחים במיוחד ליום האהבה ולכן כדאי לדעת איך לבחור.

איך בוחרים זר פרחים רומנטי ומרגש?

  • צבע הזר – ט"ו באב זהו חג האהבה, ומה מבטא אהבה יותר מפרחים אדומים? בתרבויות רבות נהוג לבטא רגשות שונים על פי צבע של וורדים. ורד אדום מסמל אהבה, ורד אדום כהה מסמל יופי, ורד לבן מסמל תמימות, ורד ורוד מסמל שמחה, ורד כתום מסמל תשוקה, וורד צהוב מסמל ידידות. לכן חשוב מאוד לבחור זר בו אדום הינו הצבע הדומיננטי בכדי לבטא את אהבתך.
  • סוג הפרחים – לרוב הנשים יש סוגי פרחים מועדפים. נשים מסוימות מאוד אוהבות ורדים, אחרות יעדיפו שושן צחור, ויש כאלו שחובבות פרחי בר. כדי לבטא את אהבתך אליה חשוב מאוד לבחור זר המכיל את הפרחים המועדפים עליה, משלוח פרחים המכיל זר מהפרחים שהיא הכי אוהבת, ירגש אותה הרבה יותר.
  • מאפיינים ייחודיים – במקרים רבים, כאשר מזמינים משלוח פרחים ישנה אופציה להוסיף לזר הפרחים כל מיני אלמנטים ייחודיים. לפעמים זה יכול להיות קישוי לבבות שמשתלבים יפה בתוך הזר, או שאולי אגרטל או עציץ מיוחד לסידור פרחים מרשים. כמו כן, ישנם חברות למשלוח פרחים המציעות מארזים מיוחדים של יין שוקולד בנוסף לזר הפרחים במיוחד לט"ו באב. חשוב לשקול להוסיף אלמנט מיוחד כלשהו אשר יפתיע וירגש בצורה הרומנטית ביותר.

כמו בכל דבר אחר חשוב לכוון לליבה של אהובתך

הדרך הטובה ביותר לרגש היא להזמין משלוח פרחים שמותאם בדיוק למה שאהובת ליבך אוהבת. אין דבר מרגש יותר ממתנה מתחשבת שמכוונת ישר ללב. לכן, כאשר אתה בוחר את זר הפרחים שאתה מעוניין לשלוח לאהובתך, חשוב שתתאים אותו במיוחד בשבילה, וכך היא תתרגש מאוד ויום האהבה הזה יהיה נפלא ונהדר עבור שניכם.

הוסף תגובה