איך אני מחליט איזה קורס אנגלית הכי מתאים לי?

חשיבות לימוד השפה האנגלית, הן בשיפור יכולת התקשורת עם אנשים מכל העולם והן ביצירת יתרון תחרותי בעולם העסקים הגלובלי, הובילה לפתיחתם של בתי ספר רבים ללימוד אנגלית, וקיים היצע נרחב של קורסים ברמות שונות בתחום. הקורסים הנלמדים מתחילים מרמה בסיסית לתלמידים חסרי כל ידע בשפה, וממשיכים לרמות מתקדמות המתאימות לדוברי אנגלית ברמה גבוהה המעוניינים להגיע לרמת שפת אם, לצרכים אקדמיים או לפיתוח קריירה משגשגת בארץ ובחו"ל המצריכה אנגלית עסקית ברמה גבוהה. כיצד ניתן לבחור את קורס האנגלית המתאים לך ביותר מכל הקורסים הקיימים בשוק?

 

איך מתחילים להשוות בין מספר קורסי אנגלית במוסדות שונים?

 

בבחירת הקורס הנכון עבורך, מומלץ לבחור מספר מוסדות לימוד אופציונליים המציעים קורסי אנגלית. במספר שיחות טלפון ניתן לקבל סילבוס מפורט של הקורסים השונים שמוסד זה מציע, לוחות זמנים מפורטים ומחירים. ראשית, בדוק אילו קורסים מתאימים לרמה הנוכחית שלך בשפה. אם אתה מתחיל ללא יכולת תקשורת בסיסית בשפה האנגלית, מומלץ לבחור "קורס אנגלית בסיסית" או "קורס אנגלית למתחילים". אם אתה ברמה גבוהה יותר, מומלץ לך לנסות לתאם פגישת יעוץ והדרכה על מנת לקבוע את הרמה שלך בשפה, ולבחור את הקורס ברמה הנכונה עבורך.

 

שים לב להבדלים הטכניים בין הקורסים השונים

 

כאשר בוחנים מספר קורסים שונים, קשה לעיתים להשוות ביניהם מפני שסילבוס הקורס של מוסד אחד שונה בצורה מהותית ממבנה הקורס במוסד אחר. התחל מהשוואה ברמה הבסיסית: כמה שעות לימוד המוסד מעניק בעבור איזה מחיר. בפעולת חילוק מתמטית פשוטה תוכל לדעת כמה עולה לך כל שעת לימוד. לאחר מכן, בדוק נתונים נוספים, כמו פרישת שעות הלימוד וקרבת המוסד הלימודי למקום מגוריך או למקום העבודה שלך, על מנת שתוכל לפסול מוסדות לימוד רחוקים מדי או כאלה המלמדים בשעות בהן אינך פנוי.

 

איך ניתן לדעת אם מוסד הלימודים אכן מעביר קורסים ברמה גבוהה?

 

ההיצע הנרחב של קורסי אנגלית עשוי לבלבל מעט. קיימים עשרות אתרי אינטרנט של מוסדות שונים המלמדים את השפה, ומרביתם טוענים שהם הטובים ביותר. כיצד ניתן לדעת אילו מוסדות לימוד אכן מלמדים את השפה האנגלית בצורה קלה ויעילה, והתלמידים שלמדו בהם מרוצים מהקורס? היתרון של רשת האינטרנט הוא היכולת לראות המלצות של תלמידים שעברו קורסים דומים בעבר. נסה לקרוא באתר הקורס עצמו המלצות והרחב את החיפוש גם להמלצות שונות על המוסד בגוגל. חיפוש פשוט הכולל את שם המוסד ואת המילה 'המלצות' ייתן לך רשימה של תוצאות רלוונטיות.

 

הגדר את המטרה לשמה אתה לומד אנגלית ומצא את הקורס המתאים

 

מרבית האנשים אינם ניגשים ללימודי אנגלית רק לשם שליטה בשפה נוספת. לרוב יש אירוע בחיים המכוון ללימודי אנגלית. אם אתה מחפש קורס לצרכים אקדמיים – נסה למצוא קורס ייעודי, אם אתה מעוניין ללמוד אנגלית על מנת להחליף את מקום העבודה – מומלץ להתמקד בקורס לאנגלית עסקית. כמובן, קיימים גם קורסי אנגלית לפני טיול בחו"ל או קורס אנגלית לצורך שליטה במושגים בתחום מסוים כמו משפטים, רפואה וכדומה. מיקוד החיפוש יעזור לך למצוא את הקורס המתאים בקלות ובמהירות.

הוסף תגובה