מקום לימי הולדת

לא תמיד רוצים לערוך את יום ההולדת המתקרב בבית. לפעמים רוצים אווירה שונה, ולא פחות חשוב – רוצים לא להיאלץ להתמודד עם כל הבלגן והטרחה שכרוכים באירוח ביתי ועם כל אותם כיבודים ומתוקים שנוטים ללכלך כל רהיט שנקרה בדרכם. במקרה זה, מה שנחוץ הוא מקום לימי הולדת, מחוץ לסביבה הביתית.

כדי לחגוג יום הולדת בלי לבלגן את הבית, נחוץ מקום שיתאים לראש הסגנוני שלכם. בעוד שחלק מהמקומות לימי הולדת יתאימו כדי לערוך יום הולדת למבוגרים, יש מקומות שיתאימו יותר לילדים. יש מקומות שמתאימים לפעוטות ויש מקומות שבהם ניתן לקיים יום הולדת לכל גיל, לאחר ההתאמות הנדרשות. אך האם זהו הקריטריון היחיד לבחירה? גילם של חתן השמחה או של כלת השמחה? מובן שלא: יש להתייחס גם לשאלות כמו מספר המוזמנים, התקציב והאווירה שאותה מבקשים ליצור.

מקומות למבוגרים

אם מחפשים מקומות לימי הולדת שיתאימו למבוגרים, אפשר להתמקד באפשרויות שונות.

  • אם המטרה העיקרית היא לאכול טוב – שמים את הדגש על מקום שזהו הצד החזק שלו – האוכל, העושר הקולינרי ומגוון המנות השונות. מקום כזה יכול להיות מסעדה איכותית עם חדר פרטי, למשל. לפעמים גם אולם קטן יכול להתאים.
  • אם המטרה העיקרית היא פעילות כגון שירה, למשל, אפשר למצוא יופי של מקומות לקריוקי או לשירה בציבור. במקומות כאלה אפשר לשלב גם כיבוד קל או ארוחה שלמה.
  • אם המטרה העיקרית היא לרקוד, אפשר למצוא מקומות שמציעים יופי של אמצעי הגברה, רחבת ריקודים ולעיתים גם אטרקציות נלוות.
  • יש גם מקומות שמציעים פעילויות ספא כגון טיפולי גוף ומסז'ים או אפשרויות אחרות.

מקומות לבני הנעורים

בחירה של מקום לימי הולדת לצעירים, למשל לבני נוער, מחייבת אטרקציות מתאימות, שמדברות אל ליבם. בגילאים כאלה, בחירת מקום שמציע אוכל נחמד אינה מספיקה. חשוב לא פחות, ואולי אפילו יותר, לשלב אטרקציות כמו ריקודים עם תקליטן ועם הנחייה מלהיבה או פעילויות תחרותיות עם פרסים. אפשר גם לשלב מתחמי משחקים, שולחנות משחק, קונסולות של משחקי מחשב כגון סוני, וויי וכן הלאה. מקום ליום הולדת לגילאי העשרה יכול בהחלט להיות גם אולם באולינג או מתחם המציע תחרויות פיינטבול.

כמובן, את המקום יש לבחור על פי גיל המוזמנים ועל פי מספרם. יש מקומות שיתאימו לפעילות במסגרת סדר גודל של כיתה שלמה ואפילו יותר ויש גם מקומות שיתאימו למסגרת מצומצמת יותר.

מקומות לילדים ולפעוטות

לצד מקומות למבוגרים או לבני נוער יש כמובן גם מקומות לימי הולדת שנועדו לפעוטות או לילדים קטנים. מקומות שנועדו לימי הולדת לפעוטות יציעו משחקים בסגנון ג'ימבורי, ולעיתים גם חטיפים. עבור ילדים, כדאי לבחור מקום שבו ניתן לשלב אמנים כגון להטוטנים, קוסמים או ליצנים. לפעמים יהיו גם ריקודים ופעילויות היתוליות או תחרותיות.

הוסף תגובה